Co2 Flasker

Har CO2 flasker i stål som kan brukes til ølbrygging.
En flaske på 2 kg og en på 5 kg.
Stigerør fjernet, ferdig trykkprøvd for 10 nye år og etterfyldt.

Selges for kr 900 og kr 1500.
 
Jeg kjøpte i våres et brukt brannslukkingsapparat -  6 kg. -  Stigerør fjernet - trykkprøvet for nye 10 år -  og fylt for 600,-      - så slående billige er vel ikke disse  ....

FredT
 
Lars Christian skrev:
Har CO₂ flasker i stål som kan brukes til ølbrygging.
En flaske på 2 kg og en på 5 kg.
Stigerør fjernet, ferdig trykkprøvd for 10 nye år og etterfyldt.

Selges for kr 900 og kr 1500.
'

Skal vel være i kjøp og salg delen :p
 
FredT skrev:
Jeg kjøpte i våres et brukt brannslukkingsapparat -  6 kg. -  Stigerør fjernet - trykkprøvet for nye 10 år -  og fylt for 600,-      - så slående billige er vel ikke disse  ....

FredT

Hiver meg på denne her og kan informere om at jeg fikk tak i et stålflaske på 10 kg, stigerør fjernet, tryktestet og montert på tralle til 900kr.
 
Nydal skrev:
FredT skrev:
Jeg kjøpte i våres et brukt brannslukkingsapparat -  6 kg. -  Stigerør fjernet - trykkprøvet for nye 10 år -  og fylt for 600,-      - så slående billige er vel ikke disse  ....

FredT

Hiver meg på denne her og kan informere om at jeg fikk tak i et stålflaske på 10 kg, stigerør fjernet, tryktestet og montert på tralle til 900kr.

Fikk samme som deg for 600.-

Tror de opererer litt med dagsform der ute.
 
Hehe.. Kan se ut som det ja..  :jaha:  Men det viser bare at prisen på flaskene som er nevnt over kanskje kan settes ned et par hakk.. ;)
 
Nydal skrev:
Hehe.. Kan se ut som det ja..  :jaha:  Men det viser bare at prisen på flaskene som er nevnt over kanskje kan settes ned et par hakk.. ;)

Det er jeg svært enig med deg i - ett par hakk minst - oss bryggere imellom ;-))
 
Tilbake
Topp