• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-kartet - Oversikt stasjoner for fylling av C02

Byggmax kjører fast pris på innbytte, kr 39,90. Det blir noe sånt som 93 kroner kiloen. Så er det de gangene man får det for 29,90 på Rusta eller Europris. Skulle jeg ha dradd 6-kilos flaska mi til Nortronik for påfylling hadde det kosta 340 kroner kiloen. Det er ikke veldig langt unna at du kan kjøpe nye Wassermax flasker fra Europris for 59,90 + 120 i pant og komme likt ut av det på pris. Da er gassen næringsmiddelgodkjent.
Jeg betaler 100 kr kiloen, men den er ikke næringsmiddelgodkjent. Tror jeg. Har ikke spurt.

Hvor fyller folk i Haugesund/Karmøy/Tysvær området?
Viking på Husøy eller Lea på Risøy.

Bruker kun SodaStream selv, så jeg aner ikke hva det koster.

Har ei nesten full 3.75 kg/ 5L flaske stående i garasjen, som du kan få overta om du er interessert. Send PM. Pris skal vi bli enige om.

Viking på Husøy eller Lea på Risøy.

Bruker kun SodaStream selv, så jeg aner ikke hva det koster.

Har ei nesten full 3.75 kg/ 5L flaske stående i garasjen, som du kan få overta om du er interessert. Send PM. Pris skal vi bli enige om.
Bruker sodastrem flasker selv og det funker helt fint.
Fortsetter nok med det.

Btw, kan man bytte inn slike sodastream flasker hvor helst eller må det være samme plass man har kjøpt flaskene fra?

De skiller ofte på Sodastream og andre, eksempelvis Wassermaxx flasker. Ellers er de som ‘vanlig’ pant å regne.
Sodastream til Wassermax går fint, jeg har ikke prøvd motsatt vei, og hvorfor i huleste skulle jeg gjøre det?
Det er egentlig litt sykt, flaskene er identiske, det er kun 'etiketten' som er krympet på flaska som er forskjellig.
Snakk om å betale ekstra bare for et navn...

Sodastream til Wassermax går fint, jeg har ikke prøvd motsatt vei, og hvorfor i huleste skulle jeg gjøre det?
Det er egentlig litt sykt, flaskene er identiske, det er kun 'etiketten' som er krympet på flaska som er forskjellig.
Snakk om å betale ekstra bare for et navn...
Noen av oss er jo villige til å betale en god del ekstra for å slippe det navnet på flaska. :D

Tilbake
Topp