• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-kartet - Oversikt stasjoner for fylling av C02

Fikk mail fra Strømmen hjemmebrygg i dag som krevde att siste sjekk var 2014 Ellers tok de ikke å fylte selv men sendte det videre til noen som tester og fyller. Har en 6 kilo som var sjekka sist i 2021 så den skal jo være godt innafor. en 2 kilo jeg har var sist testa i 2011 så den er ikke innafor Har inntrykk av att enkelte tar veldig godt betalt for å trykkteste så her må en sjekke først og regne på det
 
Fikk mail fra Strømmen hjemmebrygg i dag som krevde att siste sjekk var 2014 Ellers tok de ikke å fylte selv men sendte det videre til noen som tester og fyller. Har en 6 kilo som var sjekka sist i 2021 så den skal jo være godt innafor. en 2 kilo jeg har var sist testa i 2011 så den er ikke innafor Har inntrykk av att enkelte tar veldig godt betalt for å trykkteste så her må en sjekke først og regne på det
Jeg betalte ~900 kr for trykktest og fylling av størrelse brannslukningsapparat hos Aktiv Brannvern.
 
Hos Gassbase As i Hølen ( Viken ) kan refille/bytte matgasser.
 
Hos Gassbase As i Hølen ( Viken ) kan refille/bytte matgasser.
Betyr det med andre ord at vi kan fylle CO2 til hjemmebrygging der på våre typiske 2-/4-kg CO-2flasker?
 
Ser ut som Brann og sikkerhetstjenesten i Arendal også mangler på listen:

 
Er det 0 plasser i Elverum/Hamar området som fyller? Ser på kartet over fyllestasjoner og da ser jeg ei privatadresse i Nydalen utafor Hamar?
 
Er det 0 plasser i Elverum/Hamar området som fyller? Ser på kartet over fyllestasjoner og da ser jeg ei privatadresse i Nydalen utafor Hamar?
Det kan nok være noen som driver med brannslokkere som er villig til å fylle, men stadig flere har gått over til sodastream så markedet er mindre enn det var.
 
Er det 0 plasser i Elverum/Hamar området som fyller? Ser på kartet over fyllestasjoner og da ser jeg ei privatadresse i Nydalen utafor Hamar?
Hvis aktøren i Nydalen fyller, er det ikke 0. :)

Vi er avhengig av tilbakemeldinger for å holde oversikten oppdatert, så si gjerne ifra om du finner ut av om vedkommende fremdeles fyller.
 
Tilbake
Topp