• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO2-Regulator gis bort ved henting

Lars

Norbrygg-medlem
Regulatoren er amerikansk, og etter at jeg begynte å fikle med denne (med hjelp fra flere) for å få den til å passe ordentlig til CO[sup]2[/sup]-flasken min, ble det bare tull og jeg får den ikke ordentlig tett, så jeg har nå gitt [sup][/sup]opp. Hvis noen er handy og kanskje kan erstatte noen deler, er det fullt mulig den kan brukes. Siden jeg ikke kan gi noen garanti for dette, gis den bort lokalt. Eventuelt kan jeg ta 200,- om noen vil ha den tilsendt.
 

Vedlegg

  • Regulator.jpg
    Regulator.jpg
    52,7 KB · Sett: 451
Synd jeg ikke bor i Trondheim. Den der tror jeg at jeg hadde fiksa. Hvor er lekkasjen lokalisert?
 
Bård skrev:
Synd jeg ikke bor i Trondheim. Den der tror jeg at jeg hadde fiksa. Hvor er lekkasjen lokalisert?

Det er stanga fra selve regulatoren og til gassflaska som er problemet. Har ikke funnet noen god pakning som kan brukes på munnstykket der som nå har fått litt medfart (han som hjalp meg fant ut etter en stund at den var festet links, uten at jeg vet om dette gjør noe. Har byttet ut mutteren så den passer til flasken. Husker ikke om det var lekkasje ved inngangen til regulatoren eller ved munnstykket sist.
 
Tilbake
Topp