• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Columbus 2012 humle (pellets)

Næ, ikke langt ifra :). 30 kg. Fikk ikke kjøpt mindre :). De leverer egentlig bare til bryggerier :) men gjorde et unntak for gamlingen :)
 
Rutof skrev:
Hei

Vært så heldig at jeg har en far som er mye i statene. han har greid å skaffe meg billig 2012 Columbus humle.
Får noen kilo mer en jeg greier å bruke på et år. så jeg selger noen kilo med Colubus Pellets humle. til kr. 350,- pr kilo. Humlen er høstet i 2012. Så fersk og god humle. Humlen er vakum pakket.

Vist noen vil ha mindre en et kilo så kan jeg pakke om. Så 1/2 kilo er greit også.

Gi en lyd vist noen vil ha. :)


Da er det bare 1.5 kg. Igjenn som jeg skal selge.  :)

Kanskje jeg også får noe  2012 chinook pellets også. Kommer tilbake til det.
 
Hehe genialt! En ville nok bruke en stund på å bruke opp 30kg Colombus alene ja :)
Edit: Er glatt med på endel chinook pellets også.
 
Marius.H.Steen skrev:
Hehe genialt! En ville nok bruke en stund på å bruke opp 30kg Colombus alene ja :)
Edit: Er glatt med på endel chinook pellets også.

Det er sant :)


Da skal jeg ha chinook i tankene til deg :)
 
Rutof skrev:
Hei

Vært så heldig at jeg har en far som er mye i statene. han har greid å skaffe meg billig Columbus humle.
Får noen kilo mer en jeg greier å bruke på et år. så jeg selger noen kilo med Colubus Pellets humle. til kr. 350,- pr kilo. Humlen er høstet i 2012. Så fersk og god humle. Humlen er vakum pakket.



Priser.

2 kg.   kr. 600,-  porto kr 94. 
1 kg.   kr  350,-  porto kr 94.
500gr. kr. 175,-  porto kr 80.
100gr. kr.   35,-  porto kr 31.

Ingen porto ved henting eller levering :)
Gi en lyd vist noen vil ha. :)


Da er humlen på vei til meg. Regner med å få pakket og sendt ut til alle iløpet av neste uke. Sender snart ut betalings opplysninger på PM.  Greid å få tak i noen ekstra kilo. Så vist noen flere vil ha så gi en lyd.

Kommer også fler typer humle. Kommer i egen topic.
 
Tormod G skrev:
Superbt.

Sender du oppkrav - eller hvordan gjøres dette?
:)
Tormod

Sender deg en PM litt seinere med betalings opplysninger. Ved sending så ønsker jeg forskudds betaling. Ellers så kan det hentes og betales på ågotnes.


Mvh

Rune
 
Tilbake
Topp