• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Columbus 2012 humle (pellets)

Da trur jeg har sendt melding til alle om levering og betaling. Vist noen er glemt så ta kontakt.

Mvh

Rune
 
Hei.

Jeg kunne også tenke meg et kilo, dersom du har mer igjen.

Jeg kan ordne overføring av penger, men dersom du kan sende det med noen som skal til Nøgne Ø om 14 dager så trenger du ikke å sende i posten  :)
 
POSO skrev:
Hei.

Jeg kunne også tenke meg et kilo, dersom du har mer igjen.

Jeg kan ordne overføring av penger, men dersom du kan sende det med noen som skal til Nøgne Ø om 14 dager så trenger du ikke å sende i posten  :)


Det skal du få ;)

Jeg skal få det sendt ned til nøgne ø. Det går fint. Kjenner 3 stk. Som skal. Så det er ingen problemer. Sender deg info på PM

Takker.

Mvh.

Rune
 
En liten oppdatering :)

Columbus kommer denne uken :)

Magnum, Spalt og Styrian G kommer etter planen på fredag.

Resten kommer neste uke.

Fått ekstra kilo med magnum, Aurora og styrian G.

Samtidig fått tak i cascade og Bobek. 10 kilo cascade og bobek 20 kg. (Fredag)

Cascade kr 37 pr. 100 gr.
Bobek. Kr. 19 pr. 100 gr.


Jeg trenger noen dager for å få pakket og sendt alt.

Vist noen i nærheten vil kjenne humle lukt og hjelpe til å pakke så er de vellkommen. Betaling i humle. ;)
 
Liten oppdatering :)


Til de som skal bare ha Columbus. Blir det sendt ut i helgen. Til de som skal ha fler sorter blir det sendt på tirsdag og utover. Så raskt jeg greier. Har fått hjelp av min bror som skal hjelpe med pakkingen.


Har litt mer humle igjenn av alle typer. Fått takk i ekstra kilo på noen typer
 
Hallvardh skrev:
Hei
har alt kommet? vis så kommer jeg ut å henter.
Mvh
Hallvard

Columbus er kommet til landet. Venter på tollen skal gjøre sitt. Når det er kommet blir det pakket om.

Av de andre typene kommer det meste på fredag og resten tirsdag.

Så litt tid til pakking så er alle velkommen til humle og prat.
 
Rutof skrev:
Hei

Vært så heldig at jeg har en far som er mye i statene. han har greid å skaffe meg billig Columbus humle.
Får noen kilo mer en jeg greier å bruke på et år. så jeg selger noen kilo med Colubus Pellets humle. til kr. 350,- pr kilo. Humlen er høstet i 2012. Så fersk og god humle. Humlen er vakum pakket.



Priser.

2 kg.   kr. 600,-  porto kr 94.  
1 kg.   kr  350,-  porto kr 94.
500gr. kr. 175,-  porto kr 80.
100gr. kr.   35,-  porto kr 31.

Ønsker forhåndsbetaling av humle ved postforsendelse.
Mer informasjon kommer på PM.

Ingen porto ved henting eller levering :)
Gi en lyd vist noen vil ha. :)

Da er Columbus pakket og blir levert post kontor ikveld. Takker alle som har kjøpt.

Har litt igjenn så vist noen vil ha så send en melding.
 
etaju5eb.jpg


Da er all Columbus sent til de som skal ha. Har litt igjenn så send en pm vist noen vil ha.

Idag skal det brygges en heftig Columbus ipa og en black ipa med Columbus og cascade
 
POSO skrev:
:ilike: Takk, måtte bare forsikre meg om at det ikke var en trykkleif  :skitbra:

Du for lage noe heftige ipa'er. Det har jeg gjort :)

Gi en lyd vist du vil ha mer. Har et par kilo igjen.
 
Tilbake
Topp