Jeg gir beskjed så fort jeg får det til Oslo. Så kan det hentes på Ullevål stadion.
arefsahl Norbrygg-medlem 5 Apr 2013 #61 Jeg gir beskjed så fort jeg får det til Oslo. Så kan det hentes på Ullevål stadion.
Rutof 5 Apr 2013 #62 agedahl skrev: Får vi som skal hente i Oslo beskjed så snart det er klart også da? :yes: Klikk for å utvide... Det gjør de . Blir levert til transport idag og er i Oslo neste uke. Får nærmere beskjed.
agedahl skrev: Får vi som skal hente i Oslo beskjed så snart det er klart også da? :yes: Klikk for å utvide... Det gjør de . Blir levert til transport idag og er i Oslo neste uke. Får nærmere beskjed.
Oddvar Demmo Norbrygg-medlem 5 Apr 2013 #64 Har du sendt til meg, sporingsnr ? Jeg har fyret opp starter sånn for å stresse deg litt
Rutof 5 Apr 2013 #65 Oddvar Demmo skrev: Har du sendt til meg, sporingsnr ? Jeg har fyret opp starter sånn for å stresse deg litt Klikk for å utvide... Alt blir sendt iløpet av dagen og morgen dagen. Nesten ferdig å pakke alt
Oddvar Demmo skrev: Har du sendt til meg, sporingsnr ? Jeg har fyret opp starter sånn for å stresse deg litt Klikk for å utvide... Alt blir sendt iløpet av dagen og morgen dagen. Nesten ferdig å pakke alt
Rutof 9 Apr 2013 #66 arefsahl skrev: Jeg gir beskjed så fort jeg får det til Oslo. Så kan det hentes på Ullevål stadion. Klikk for å utvide... Oslo humlen er på vei over fjellet.
arefsahl skrev: Jeg gir beskjed så fort jeg får det til Oslo. Så kan det hentes på Ullevål stadion. Klikk for å utvide... Oslo humlen er på vei over fjellet.
Rutof 11 Apr 2013 #67 arefsahl skrev: Jeg gir beskjed så fort jeg får det til Oslo. Så kan det hentes på Ullevål stadion. Klikk for å utvide... Rolf Åge Øystein Send en PM til arefsahl så sier han når det passer å hente. Har litt igjen vist noen vil ha. Ca 3,5 kg.
arefsahl skrev: Jeg gir beskjed så fort jeg får det til Oslo. Så kan det hentes på Ullevål stadion. Klikk for å utvide... Rolf Åge Øystein Send en PM til arefsahl så sier han når det passer å hente. Har litt igjen vist noen vil ha. Ca 3,5 kg.
Rutof 11 Apr 2013 #69 seven skrev: hei bar bestilt et kilo er det noe i gjen Klikk for å utvide... Det er noe igjenn
Erlend H. Norbrygg-medlem 14 Apr 2013 #71 Er det mer igjen, så trenger jeg et kilo i Bodø. Erlend Hansen Geitskaret 13 8014 Bodø Send meg pm ang. betaling. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Er det mer igjen, så trenger jeg et kilo i Bodø. Erlend Hansen Geitskaret 13 8014 Bodø Send meg pm ang. betaling. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Gunnar84 14 Apr 2013 #73 Om det er noe igjen så er jeg interessert i 1 kg. Pm meg info, så skal jeg sette over penger asap.
Harald N Norbrygg-medlem 14 Apr 2013 #74 Gått glipp av denne tråden jeg, og vet ikke hvor mye du har bestillt, men tar en kilo hvis du har. :yes:
Gått glipp av denne tråden jeg, og vet ikke hvor mye du har bestillt, men tar en kilo hvis du har. :yes:
Rutof 14 Apr 2013 #76 oyroy skrev: Takker for grei levering i Oslo. Bra tiltak! Klikk for å utvide... Takker