Noen som har Corneliusfat til salgs? Jeg trenger en del så alt er hjertelig velkommen til mine åpner armer :-D
Takk :-D
Takk :-D
oyroy skrev:Det skal sies: jeg har heller dårlige erfaring er fra lundteknik. Kjøpte en vanlig-til-425g-CO₂-regulator-kobling derifra. Denne funket ikke som den skulle. Null respons når jeg kontakt det for å høre hva som kunne gjøres.
Kontaktet de igjen for å høre om pall-kjøp av fat, og eventuellt rabatt, samt kostnad på frakt. Null respons.
Går ting bra, fint. Bare vært obs på at de ikke er spess gode på å svare på henvendelser.
KlausJ skrev:oyroy skrev:Det skal sies: jeg har heller dårlige erfaring er fra lundteknik. Kjøpte en vanlig-til-425g-CO₂-regulator-kobling derifra. Denne funket ikke som den skulle. Null respons når jeg kontakt det for å høre hva som kunne gjøres.
Kontaktet de igjen for å høre om pall-kjøp av fat, og eventuellt rabatt, samt kostnad på frakt. Null respons.
Går ting bra, fint. Bare vært obs på at de ikke er spess gode på å svare på henvendelser.
Hadde trøbbel med den overgangen jeg også, jeg limte fast pakningen og slipte ned tappen i midten med ca 1,5mm. Nå funker den greit. Problemet var forøvrig att den bare blåste i stykker pakningen.
Klaus
agedahl skrev:[tr][td]
[sup]Fikk 4 fat fra lund for 1 uke siden. Tidsmessig og prismessig var det bra[/sup]
Hva ble prisen på 4 fat levert i Norge? (medregnet alt)
Ca 3500,- for 8 fat. Ikke dårlig pris, men heller ikke super pris.Larzan skrev:agedahl skrev:[tr][td]
[sup]Fikk 4 fat fra lund for 1 uke siden. Tidsmessig og prismessig var det bra[/sup]
Jeg ga 2.460,- for 8 fat inkl. frakt. MVA kommer i tillegg. 4 fat får halve fraktprisen.
magne1972 skrev:Ca 3500,- for 8 fat. Ikke dårlig pris, men heller ikke super pris.Larzan skrev:agedahl skrev:[tr][td]
Jeg ga 2.460,- for 8 fat inkl. frakt. MVA kommer i tillegg. 4 fat får halve fraktprisen.
Man får brukte fat i Norge for 450,- pluss frakt selvfølgelig.
Jeg kjøpte selv fra bryggegaarden i Danmark, 4 fat med toll,frakt og avgifter landet på rundt 1500,-
Ikke all verden å spare uansett
Havgapet Bryggerlag skrev:Trekker Lundteknik ifra dansk mva på prisene ved sending til Norge?
Bestilte noen fat derifra i går, og fikk tilsendt faktura for forhåndsbetaling. Da var det inkl DK mva...Ketil skrev:Havgapet Bryggerlag skrev:Trekker Lundteknik ifra dansk mva på prisene ved sending til Norge?
JA