Lista er oppdatert
Hans K Dommer 22 Jan 2013 #27 SigveM skrev: Er det kuleventil (ball valve)? Hvis det er tilfelle så ønsker jeg 5 Sigve Klikk for å utvide... Det er balllock ja
SigveM skrev: Er det kuleventil (ball valve)? Hvis det er tilfelle så ønsker jeg 5 Sigve Klikk for å utvide... Det er balllock ja
Hans K Dommer 22 Jan 2013 #28 Lista er oppdatert. Det begynner å minke på fata, men det gjenstår å se hvor mange som holder ord
Hans K Dommer 23 Jan 2013 #30 HP skrev: Hei! Jeg tar gjerne 8 stk - henter på Randaberg / ellers i Stavanger området Klikk for å utvide... Vet ikke helt om jeg klarer 8 til, men setter deg på reserve lista.
HP skrev: Hei! Jeg tar gjerne 8 stk - henter på Randaberg / ellers i Stavanger området Klikk for å utvide... Vet ikke helt om jeg klarer 8 til, men setter deg på reserve lista.
Hans K Dommer 24 Jan 2013 #32 Fata blit sendt på mandag. Det skal ta 2-3 dager til norge. Forhåpentlig vis er de i hus til helga. Jeg holder dere oppdatert!
Fata blit sendt på mandag. Det skal ta 2-3 dager til norge. Forhåpentlig vis er de i hus til helga. Jeg holder dere oppdatert!
Hans K Dommer 30 Jan 2013 #33 Fikk akkuratt telefon fra DHL. Fata er i Larvik. Jeg får dem fredag eller mandag
Hans K Dommer 3 Feb 2013 #39 Hei alle! Nå har jeg fått henta fata. Men til min forskrekkelse så har det skjedd en feil og alle lokka manglet. Lokka er på gang, men håper dere alle har litt ekstra tolmodighet. Jeg prøver i samme slengen å få noen ekstra fat så alle på reserve lista også får. Er det noen som er interessert i 9 Liter fat også? Beklager nok en gang og håper dere alle kan vente litt alt er ordnet
Hei alle! Nå har jeg fått henta fata. Men til min forskrekkelse så har det skjedd en feil og alle lokka manglet. Lokka er på gang, men håper dere alle har litt ekstra tolmodighet. Jeg prøver i samme slengen å få noen ekstra fat så alle på reserve lista også får. Er det noen som er interessert i 9 Liter fat også? Beklager nok en gang og håper dere alle kan vente litt alt er ordnet