Har du oppskriften på denne? og hvordan ble klonen?Bernts skrev:Det er ikke nødvendig å kverne risen..
Bildet er fra meskingen av En Corona clone.
Aleksander_B skrev:Lagerboii needs to know: Hvorfor er det ikke nødvendig å kverne risen? Man får vel ikke eksponert alt dersom den er hel i mesken?
Bernts skrev:Aleksander_B skrev:Lagerboii needs to know: Hvorfor er det ikke nødvendig å kverne risen? Man får vel ikke eksponert alt dersom den er hel i mesken?
Du trenger ikke kverne fordi jeg sier det... ;D, Må man kverne ris til risgrøt for at den skal bli tykk?
Spøk til side, jeg bruker hel ris slik at mesken ikke skal bli for tykk, om det har noe å si for utbytte/smak vet jeg ikke, men jeg traff OG på det aktuelle brygget etter oppskrift av Gahr.
Aleksander_B skrev:Se bernt! Trololololoololl-mannen kvernet risen! *ler
Frodeo skrev:
Per Marius skrev:Frodeo skrev:
hei.
står ikke noe om mesketid og temp?? 66c i 1 time?
FrodeSy skrev:Aleksander_B skrev:Se bernt! Trololololoololl-mannen kvernet risen! *ler
No skal ikkje eg involvere meg sterkt i mulege indre usemje i Stavanger-regionen, men Erlendso fekk eit etter eige utsegn sinnssjukt utbytte mot Bernts som traff OG.
Per Marius skrev:Frodeo skrev:
hei.
Ja se der ja, ein måtte vist lese teksten og, haha :skitbra:Frodeo skrev:Per Marius skrev:Frodeo skrev:
hei.
Begge deler står i første post i linken.
66,6 grader (direkte overført fra Fahrenheit) i 90min.