Dailyappliance2010

Tor.

Norbrygg-medlem
Butikken dailyappliance2010 på eBay har forholdsvis godt utvalg på rustfrie rørdeler, OK priser og veldig billig frakt.

Jeg har handla en del der, og vanligvis kommer rørdelene etter 3-4 uker. Alltid deklarert som "AV Adapter" med verdi skrekkelig mye under prisen jeg har betalt.

Men noen ganger kommer ikke delene fram, og det er vel slett ikke utenkelig at det er feildeklareringen som er årsaken.
Selger lover at de skal gjøre alt for å løse eventuelle problem som oppstår, men i praksis gjør de ingen verdens ting.
De sender stort sett svar på mail, men de svarer ikke på spørsmål, og hvis jeg har opplyst om noe er det helt ukjent for dem uka etter.

Jeg kjøpte noen rørdeler av dem 6. august, og på tross av en rekke snille henvendelser (og etter hvert noen ganske tydeligige) har det ikke lykkes å få dem til å levere. Ikke pengene tilbake heller. Det er ingen katastrofe å tape oppunder 200 kr, men det er nå likevel morsomt å få det man har betalt for. Og oppunder 200 kr for ingenting er ganske dyrt.

Så nå blir det handling fra nettbutikker i USA i stedet. Utvalget er faktisk veldig mye bedre, og prisene er omtrent det samme, men med frakt blir det jo dyrere.

Jeg har handlet hos denne selgeren på ebay i årevis.
Jeg personlig har aldri hatt noe problemer med dem.
fikk faktisk pakke fra dem i dag :)

Har handlet derfra flere ganger jeg også, pakka kommer og det er de delene jeg har bestilt, og som de fleste andre kinaselgerne så er pakka merka "gift" og lav verdi.

Oberstbräu skrev:
Men noen ganger kommer ikke delene fram, og det er vel slett ikke utenkelig at det er feildeklareringen som er årsaken.
Selger lover at de skal gjøre alt for å løse eventuelle problem som oppstår, men i praksis gjør de ingen verdens ting.
De sender stort sett svar på mail, men de svarer ikke på spørsmål, og hvis jeg har opplyst om noe er det helt ukjent for dem uka etter.

Har handlet derfra 8-10 ganger og opplever det samme som deg!
Går ofte bra, men de gangene det er noe feil gjør de lite for å rette opp! De er veldig imøtekommende og hjelpsomme, men når det kommer til stykket er det bare bløff.
Virker som de bevisst haler ut tiden til det er for sent å klage...

Men for all del, bra produkter til en bra pris!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har handlet der mange ganger. En gang tok det ekstremt lang tid før en 1" kuleventil dukket opp, rundt 2 mnd, men den kom til slutt.

Om man handler for mer enn ca. $100 (muligens det går på vekt) så sender de med UPS så det kommer levert på døren etter ca. 1 uke :)

Til meg sender de alltid rekommandert eller med UPS og har alltid fått alt jeg har bestilt.

Innpakning, nøyaktighet osv. har det vært litt varierende med det i det siste. Det meste har vært bra, men fikk en del 1" 15cm rør som ikke virket skikkelig gjenget, og 1 av 4 slangenippler jeg bestilte hadde en annen dimensjon enn jeg hadde bestilt.

Det skal også sies at f.eks. tri-clamp-klemmene fra DailyAppliance2010 er mye spinklere enn det som blir levert fra brewershardware, det samme gjelder butterflyventiler. Prismessig koster det omtrent det samme hos brewershardware som det gjør hos dailyapp, men man må betale frakt, mva og fortollingsgebyr i tillegg.

Har handlet der flere ganger uten problemer. Dere som har hatt problemer, har dere brukt Ebay sine rutiner for oppretting av sak?

Har handla hos denne selgeren to ganger, begge gangene har varene kommet. Det er hovedsakelig "pipe fittings" jeg har kjøpt. Kvaliteten på disse er ikke akkurat noe å rope hurra for. Finishen er generelt dårlig, og den ene rørdelen kom med noe som ligna på "sveiserester" som hadde rusta. Kanskje jeg bare var uheldig, men kjedelig å vente så lenge på noe som jeg ikke kan bruke. Kommer til å handle et annet sted neste gang, selv om jeg fikk refundert hele beløpet uten problem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk deres faste beklagelsesmail for tredje gang på samme kjøp i dag:
[quote author=Dailyappliance2010]As seller, we 100% responsible for this issue and deeply sorry for keep you waiting.We have build our reputation by focusing on providing an excellent customer service and offering quality products. That's not to say we are perfect but if something goes wrong we will go out of our way to try and rectify the problem.Please do not worry, we are honest seller, your satisfaction is the most important thing to us.[/quote]

De var de greiene jeg kjøpte 6. august. Og så kom de med en fantastisk god forklaring på hvorfor de ikke vil velge noe annet enn det tregeste sendingsalternativet:
[quote author=Dailyappliance2010]Since the E-Packing code can be used only once, so we will have to resend via flat airmail[/quote]

Tilbake
Topp