Deilige bilder!!!

loebrygg

Norbrygg-medlem
Vet ikke helt hvor jeg skal putte denne
men for alle macbrukere som er lei av å konvertere amerikanske enheter til metriske er denne veldig grei

Untitled.jpg

Finn Berger

Moderator
Jeg har klistra tre sentrale tabeller på lokket til PC'en min, jeg. Da går søket kjapt:).

Men nå begynner da de mest nødvendige delene av Fahrenheit-skalaen å sitte i hukommelsen, også. Etter drøye 6 år med brygging:p!

Finn Berger

Moderator
Westmallegjæren er en livlig krabat :D. Jeg trudde, da jeg satte denne trippelen i går, at 15 liters frirom skulle være nok, men neida. I dag tidlig sto skummet like oppunder lokket, så da var det bare å rigge opp utblåsningsutstyret.

Bildet illustrerer forøvrig hvor lurt det er å ikke hive ting, som f.eks. en gammal uttjent mikrobølgeovn:p. Og at ølkasser kan brukes til mer enn bare å oppbevare ølflasker i! Ølbokser ... hrmpf:mad:!

Trippel på tur.jpg

erikraude

Norbrygg-medlem
Westmallegjæren er en livlig krabat :D. Jeg trudde, da jeg satte denne trippelen i går, at 15 liters frirom skulle være nok, men neida. I dag tidlig sto skummet like oppunder lokket, så da var det bare å rigge opp utblåsningsutstyret.

Bildet illustrerer forøvrig hvor lurt det er å ikke hive ting, som f.eks. en gammal uttjent mikrobølgeovn:p. Og at ølkasser kan brukes til mer enn bare å oppbevare ølflasker i! Ølbokser ... hrmpf:mad:!

Vis vedlegget 53001
Trenger blowoff uansett, den gjæra.

Vis vedlegget 53001
Pass på så det ikke blir hevert så du ikke tømmer blow off flasken. Har prøvd det en gang…

Topp