Deilige bilder!!!

Bernts skrev:
Øldal skrev:
Topphøsting av WLP001

Hva skjer, har du startet med ale??

:roedme: Kanskje humla har bitt meg.
Har faktisk laget noen forteffelige APA de siste gangene jeg har brygget, men har lovet meg selv at neste brygg blir en Polsk Pils.
Morro å leke litt med gjær som jobber fra toppen av bøtta og.
 
qa6y2yha.jpg


Nuff said
 
Liker Paven små gutter? Driter Yetien ofte? Liker AleksanderB Kölsch og interessante Gårdsbryggerier?

Hell yeah!!
 
Etter noen år på bondelandet vurderer jeg comeback til sivilisasjonen.
Sjekk denne garasjen som følger med et hus som er til salgs nå! Fliselagt dobbelgarasje med innlagt vann og avløp!  ;D
 

Vedlegg

  • garasje.jpg
    garasje.jpg
    99,8 KB · Sett: 969
Hvis noen har lyst har jeg både World Wide Stout som er lagret noen år og 120 min. Byttes gjerne mot en pliny, haha.
 
Odland skrev:
Liker Paven små gutter? Driter Yetien ofte? Liker AleksanderB Kölsch og interessante Gårdsbryggerier?

Hell yeah!!

That's right. Derfor har denne flasken blitt adoptert av en som vil sette pris på den! Takk geir! ;-)

Sent from my C6603 using Tapatalk
 
Aleksander_B skrev:
Odland skrev:
Liker Paven små gutter? Driter Yetien ofte? Liker AleksanderB Kölsch og interessante Gårdsbryggerier?

Hell yeah!!

That's right. Derfor har denne flasken blitt adoptert av en som vil sette pris på den! Takk geir! ;-)

Sent from my C6603 using Tapatalk

Ka adoptert, sko du isje ha den.
 
borander skrev:
Takk, takk, Bjarte!

Ser nå at det som var litt mindre deilig var at jeg glemte 2x 1,5" TC x 1/2" NPT og en plate for å montere motstrømskjøleren på caddyen. Ingen som har dette til overs vel? Edit: koblingene hadde kina, med gatis frakt. Plata fikk jeg ordnet med en ny MoreBeer ordre.

Link til selger plis?
 
Husker ikke i farten, første runde kjøpte jeg fra Brewershardware. De var litt vel "lange" de fra Kina, men i god kvalitet. Send meg en PM og minn meg på å sjekke opp.
 
Tor Gilje skrev:
Aleksander_B skrev:
Odland skrev:
Liker Paven små gutter? Driter Yetien ofte? Liker AleksanderB Kölsch og interessante Gårdsbryggerier?

Hell yeah!!

That's right. Derfor har denne flasken blitt adoptert av en som vil sette pris på den! Takk geir! ;-)

Sent from my C6603 using Tapatalk

Ka adoptert, sko du isje ha den.

Aleks den fantamaen, prøvde seg. Pære-pilsen er imidlertid kommet i hus og er fortært.
 
Tilbake
Topp