Deilige bilder!!!

Bård skrev:
borander skrev:
Takk, takk, Bjarte!

Ser nå at det som var litt mindre deilig var at jeg glemte 2x 1,5" TC x 1/2" NPT og en plate for å montere motstrømskjøleren på caddyen. Ingen som har dette til overs vel? Edit: koblingene hadde kina, med gatis frakt. Plata fikk jeg ordnet med en ny MoreBeer ordre.

Link til selger plis?

http://stores.ebay.com/AV-RF/Sanitary-Pipe-Fittings-/_i.html?rt=nc&_nkw=sanitary&_fsub=3590606012&_sid=1060491602&_trksid=p4634.c0.m14.l1581&_pgn=2
 
Bjarte H skrev:
Bård skrev:
borander skrev:
Takk, takk, Bjarte!

Ser nå at det som var litt mindre deilig var at jeg glemte 2x 1,5" TC x 1/2" NPT og en plate for å montere motstrømskjøleren på caddyen. Ingen som har dette til overs vel? Edit: koblingene hadde kina, med gatis frakt. Plata fikk jeg ordnet med en ny MoreBeer ordre.

Link til selger plis?

http://stores.ebay.com/AV-RF/Sanita...1060491602&_trksid=p4634.c0.m14.l1581&_pgn=2

Herlig! Takk!
Mener Boranders selger også hadde fri frakt. Når man må dele opp bestillingene for å komme under 200kronersgrensa blir det jo en god del bestillinger, og tilsvarende dyr frakt..
 
Tjah si det. Fullt opp til hlt,mesk,kok og 3 gjæringskar, 3 pumper. Det blir litt det..
 
20140325_181745_zpsf320yu0q.jpg
 
Mye rustfritt stæsj fra AliExpress
hubuhuza.jpg


Kom på 1 uke etter at jeg la inn bestilling. Nå gjenstår det bare å telle over og se at alt er der. Nå er det bare å finne frem gjengeteipen.
 
Siden ingenting av det jeg har laget er drikkendes enda, så måtte jeg en liten tur innom polet for å "teste" litt :) Ble en stor andel IPA siden det er noe av det jeg har drukket minst av.

Skål!  :yes:

20140328_164333_zpskaznfwe1.jpg
 
Den Single Hop IPA'n (Simcoe, vet ikke om den kommer i andre varianter?) du har helt til høyre der smakte jeg forrige helg - hadde ikke sett den før, men likte den veldig godt :)
 
AlexanderD skrev:
Siden ingenting av det jeg har laget er drikkendes enda, så måtte jeg en liten tur innom polet for å "teste" litt :) Ble en stor andel IPA siden det er noe av det jeg har drukket minst av.

Skål!  :yes:

20140328_164333_zpskaznfwe1.jpg

Ser ut som en helaften, and then some.  :ilike:
Skål!
 
Sjakkt skrev:
Den Single Hop IPA'n (Simcoe, vet ikke om den kommer i andre varianter?) du har helt til høyre der smakte jeg forrige helg - hadde ikke sett den før, men likte den veldig godt :)

Smakte en single hop Simcoe fra Brew Dog som de hadde på fat på baren deres i Camden forrige uke. Den var helt fantastisk! Skal definitivt brygge en IPA med med Simcoe etter hvert!
 
AlexanderD skrev:
Siden ingenting av det jeg har laget er drikkendes enda, så måtte jeg en liten tur innom polet for å "teste" litt :) Ble en stor andel IPA siden det er noe av det jeg har drukket minst av.

Skål!  :yes:

20140328_164333_zpskaznfwe1.jpg

Blir du ikke øsete av det der, så blir du det aldri!
 
Goddamer den kinn-flaska er stor.

Husker jeg var på en rockepub i Polen som nå er nedlagt, der var omtrent alt overdimensjonert. Seteryggene strakk seg tre hoder over meg og med mindre du bestilte noe fra flaske tror jeg de bare hadde 1-liters krus.

Viking har jeg aldri vært men man følte seg ganske liten i den puben. Så ut som en dverg uansett hva man prøvde på ved bordene.
 
Min interesse for "annerledes" øl er ikke så gammel enda, så dessverre er mine smaksløker veldig begrenset. Det meste er egentlig godt eller vondt :)

Old speckled hen er vel en ESB, og ble litt i sterkeste laget i forhold til det jeg forbinder med en bitter, men er vel sånn det skal være, god var den uansett. Tror jeg skal holde meg til ordinary og special på hjemmebryggene mine :)
Brewdog punk IPA og SHIPAS (vet ikke om den kommer med noe annet en simcoe, er den jeg har i allefall) likte jeg sistnevnte best, da jeg synes den var hakket bedre i smaken. Men begge var gode :p

Siden jeg sålangt bare har spist frokost, så er jeg allerede øsete Daniel!
God helg!
 
bLIh5Ok.jpg


Stakk om jomfrubrygget i går i kar med klargjort sukkerlake. Ble vanvittig overrasket over hvor klar og fin fargen var! :)
 
Min Kölsch-ish. Før karbonering på flasker og samme øl etter en uke. Dette lover da godt.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    947,1 KB · Sett: 1.072
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Sett: 1.077
Tilbake
Topp