Synes dette er en kjempeidé, men jeg får ikke siten til å fungere helt. La inn en gjær, men selv om jeg skrev inn location, så ble det visst ikke lagra og nå får jeg ikke redigert den.
Har du fått det til å fungere? Jeg får den hverfall opp hvis jeg skriver "Norway" i location. Siden besøket er relativt lavt har jeg ikke brukt veldig mye tid på den i det siste.
Siden det har vært litt rot med "Local strains" har jeg lagt til en ekstra tabell som viser de 10 siste som er lagt til. Dette bør gjøre det litt enklere å finne nye
Jeg ønsker ikke å gi mulighet for å fjerne strains siden det skal være en "historie". Altså en link mellom generasjonene. Du kan fjerne den fra forsiden ved å fjerne haken fra "The yeast is available". Kan kanskje legge til en mulighet for å "gjemme" strains. Slik at du ikke ser di i "My strains" lengre.
Ser ut som det har vært lite aktivitet på web-appen i det siste.. er den død?
Jeg skal brygge en hefe med wlp380, og for å slippe å måtte tvinge meg til å finne på noe mer å brygge etter det med den gir jeg den gjerne bort.. Man kaster da ikke frisk og god gjær?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.