Dele gjær med andre

fikk den opp når jeg byttet location :) kanskje sette default på Norge? Men for fortsatt ikke registrert i Chrome
Håper flere joiner siden etterhvert. 
 
Da har jeg lagt inn en gjær, dette var jo genialt! :)
Ønsker meg noen redigeringsmuligheter på gjæren. Skrev inn en feil, men får ikke redigert.

EDIT: Kunne også vært moro å sett hvor gjæren gikk etter du ga den fra deg, gies den videre så kan du følge den.
 
Du kan endre "available" og kommentar etter på.. Gå inn gjennom "My strains"

Du skal også kunne følge gjæren :) Det er litt av poenget. Se hvor langt den går, om det blir med den osv
 
Synes dette er en kjempeidé, men jeg får ikke siten til å fungere helt. La inn en gjær, men selv om jeg skrev inn location, så ble det visst ikke lagra og nå får jeg ikke redigert den.
 
Har du fått det til å fungere? Jeg får den hverfall opp hvis jeg skriver "Norway" i location. Siden besøket er relativt lavt har jeg ikke brukt veldig mye tid på den i det siste.
 
Jeg får ikke opp noe nå, har akkurat lagt til bruker og logget inn... Jeg har 6-7 typer stående som jeg kunne tenkt meg å legge inn
 
Flott initiativ! Har delt denne siden med en lokal hjemmebryggerklubb. Dersom de liker den kan det være den adopteres her i USA også
 
Registrert. Litt buggat side forsløpig.

Savner muligheten til å slette strains, samt at man må sette location før man lagrer gjæren. Ellers kan ikke folk finne den.
 
Har ikke lagt veldig mye tid ned i den i det siste, så noen bugs er det nok. Skal se om jeg ikke får gjort litt i kveld :)
 
Siden det har vært litt rot med "Local strains" har jeg lagt til en ekstra tabell som viser de 10 siste som er lagt til. Dette bør gjøre det litt enklere å finne nye :)
 
Kan du også legge til mulighet for å fjerne strains, samt ha tvungen "location" når man skal legge en til?
 
Tvungen "location", skal jeg få lagt til

Jeg ønsker ikke å gi mulighet for å fjerne strains siden det skal være en "historie". Altså en link mellom generasjonene. Du kan fjerne den fra forsiden ved å fjerne haken fra "The yeast is available". Kan kanskje legge til en mulighet for å "gjemme" strains. Slik at du ikke ser di i "My strains" lengre.
 
Tenker mer på å fjerne om du har knota i den.

Mitt eksempel. La ikke inn location. Fikk ikke editert den, så jeg måtte legge den inn på ny.
 
Ser ut som det har vært lite aktivitet på web-appen i det siste.. er den død?
Jeg skal brygge en hefe med wlp380, og for å slippe å måtte tvinge meg til å finne på noe mer å brygge etter det med den gir jeg den gjerne bort.. Man kaster da ikke frisk og god gjær? :)
 
Det er lite aktivitet, men den lever :) Har gjort noen oppdateringer og flyttet server

Jobber mer med den, hvis aktiviteten går opp :)
 
Tilbake
Topp