Det er nå åpnet for påmelding til flaskekonkurransen i NM 2013

Fristene for innlevering hos Bryggeland vil bli redusert noe, da vi må få sendt avgårde det som skal sendes i god tid før fristene pga. påsken.
Hadde glemt at påsken kom så tidlig i år.
 
Aarghhh!!! Kan noen i dommerkomiteen eller Birger v Vestbrygg Bergen svare på hvorfor posten returnerte norgespakken min???
Cut pastet adressen til Vestbrygg slik den kom fra påmeldingskjemaet da jeg skrev ut bestilling på posten.no

Stor glede var det ikke at den kom i retur fra Bergen samme dagen med klistrelapp fra posten, Adressat Ukjent!!!

Fint å få beskjed i såfall hvor jeg skal sende mine 4 flasker påmeldt Märzen klassen.

Gregor

Litt mindre gretten nå
 
IKKE send til Camilla Collets gate 15 som det står i adr ved påmelding. Iføge postens kundesenter så er rett adr til Vestbrygg 12!!
Sjekket hjemmesiden til Vestbrygg...bingo 12 er korrekt.
Men jeg avventer til Vestbrygg og dommerkomiteen kommer med kommentar. Så får jeg gruble over om jeg gidder å betale 140.- i porto en gang til....det er vel også betimelig å spørre arrangør om.

G
 
Samme "problemet" er med pakken jeg har sendt til Kristiansand. Adressen man får oppgitt viser til et postnummer, 4058, som ikke eksisterer. Det riktige er 4658! Jaja, ikke for sent å ordne opp i men, hallo? Merkelig at flere adresser er feile?

Sent from my C6603 using Tapatalk 2
 
Sjekket pakka jeg sendte til Yngvar Ørbekk, 4058 Tveit - den har havnet i 4098 Tananger  :bank2:
Foreslår at ingen sender flere pakker før dommerkomiteen kommer på banen med korrekt info.

Er adressa i Oslo korrekt?
 
Her har det sneket seg inn to kinkige feil i adressene. Det er bare å beklage.

Innsendelsesadressene i Bergen og Kristiansand er gale, og de korrekte adressene er:

Klasse A (lager) sendes til Bergen:
  Vestbrygg
  Birger Storaas Brygghandel
  Camilla Collets gate 12
  5052 Bergen

Klasse D (mørk ale) sendes til Kristiansand:
  Yngvar Ørebek
  Solsletta 27
  4658 Tveit

Vi skal kontakte posten og ordne opp i dette så godt som råd er.
 
Har dere fått ordna noe med posten?
Jeg sendte en melding til kundeservice men de svarte at det var for sent å stoppe pakken når den var returregistrert.
 
Det er viktig at de som har sendt øl til feil adresser registrerer postens sporingsnummer i påmeldingssystemed Dette gjør du ved å finne frem mailen du fikk etter du meldte deg på og trykker på linken i denne mailen. Der kan sporingsnummeret registreres.
Dette vil gjøre det lettere for oss å rette opp i problemene.
De som allerede har registrert sporingsnummer trenger ikke gjøre det på nytt.

Mailen du fikk etter påmelding har tittel "Påmelding NM i hjemmebrygging 2013", og kommer fra norbrygg.dommerkomite@gmail.com
 
Atle Walvåg skrev:
Har dere fått ordna noe med posten?
Jeg sendte en melding til kundeservice men de svarte at det var for sent å stoppe pakken når den var returregistrert.

Ja, det virker som det er vanskelig å gjøre noe når den er returregistrert.
Forhåpentligvis skal vi greie å endre infoen på de fleste pakkene som er sendt til feil adresse.
Det er veldig viktig at folk registrerer sporingsnummer raskt. Uten dette kan vi ikke gjøre noen ting.

Jeg ser også at posten har greid å rette opp i noen feilsendinger på eget initiativ.
 
Hei alle,



Har vore på postkontoret og redda nokre pakker. Dei har også fått beskjed om at liknandes pakkar skal hentast og ikkje sendast tilbake. Leit med dei flaskene som har vorte returnerte, men me får håpe det ikkje vert fleire.
 
Birger Storaas skrev:
Hei alle,



Har vore på postkontoret og redda nokre pakker. Dei har også fått beskjed om at liknandes pakkar skal hentast og ikkje sendast tilbake. Leit med dei flaskene som har vorte returnerte, men me får håpe det ikkje vert fleire.

Kjempeflott! :) Vi får håpe på det beste.
 
Blingsa litt på hvor jeg skulle levere, og skrev personlig oppmøte, siden jeg trodde jeg skulle levere i Oslo. Men det viser seg at det skal til Nidaros. Er det et problem å bare sende dem i posten?
 
Brastad skrev:
Blingsa litt på hvor jeg skulle levere, og skrev personlig oppmøte, siden jeg trodde jeg skulle levere i Oslo. Men det viser seg at det skal til Nidaros. Er det et problem å bare sende dem i posten?

Nei, det er ikke noe problem. Send i vei.
 
Mats Hille skrev:
Fristene for innlevering hos Bryggeland vil bli redusert noe, da vi må få sendt avgårde det som skal sendes i god tid før fristene pga. påsken.
Hadde glemt at påsken kom så tidlig i år.

Og når er de nye fristene?
 
Jeg har tenkt å levere inn noen flasker til NM via Bryggeland-butikken i Drammen. Er det noen som vet om disse flaskene må være pakket inn slik de skal være når de sendes i posten, eller om de bare kan leveres som flasker i en ølkasse?
 
Tore B. skrev:
Jeg har tenkt å levere inn noen flasker til NM via Bryggeland-butikken i Drammen. Er det noen som vet om disse flaskene må være pakket inn slik de skal være når de sendes i posten, eller om de bare kan leveres som flasker i en ølkasse?

i Oslobutikken kan du i hvertfall bare sette dem i kasser som står der. Regner med at de gjør det samme i Drammen.
 
Knut_E skrev:
Mats Hille skrev:
Fristene for innlevering hos Bryggeland vil bli redusert noe, da vi må få sendt avgårde det som skal sendes i god tid før fristene pga. påsken.
Hadde glemt at påsken kom så tidlig i år.

Og når er de nye fristene?

Jeg pratet med dem på telefon, og fikk vite at fristen for øl som skal sendes ut av Oslo er i dag. (de sendes i morgen)
 
Tilbake
Topp