Atle Walvåg skrev:Har dere fått ordna noe med posten?
Jeg sendte en melding til kundeservice men de svarte at det var for sent å stoppe pakken når den var returregistrert.
Birger Storaas skrev:Hei alle,
Har vore på postkontoret og redda nokre pakker. Dei har også fått beskjed om at liknandes pakkar skal hentast og ikkje sendast tilbake. Leit med dei flaskene som har vorte returnerte, men me får håpe det ikkje vert fleire.
Brastad skrev:Blingsa litt på hvor jeg skulle levere, og skrev personlig oppmøte, siden jeg trodde jeg skulle levere i Oslo. Men det viser seg at det skal til Nidaros. Er det et problem å bare sende dem i posten?
Mats Hille skrev:Fristene for innlevering hos Bryggeland vil bli redusert noe, da vi må få sendt avgårde det som skal sendes i god tid før fristene pga. påsken.
Hadde glemt at påsken kom så tidlig i år.
Tore B. skrev:Jeg har tenkt å levere inn noen flasker til NM via Bryggeland-butikken i Drammen. Er det noen som vet om disse flaskene må være pakket inn slik de skal være når de sendes i posten, eller om de bare kan leveres som flasker i en ølkasse?
Knut_E skrev:Mats Hille skrev:Fristene for innlevering hos Bryggeland vil bli redusert noe, da vi må få sendt avgårde det som skal sendes i god tid før fristene pga. påsken.
Hadde glemt at påsken kom så tidlig i år.
Og når er de nye fristene?