Din mening om NØ God Jul!

I desember i fjor smakte eg 2009-utgåva mot 2011-utgåva. Må innrømme at eg er fan av NØ og såleis liker m.a. God jul godt. Men om 2011-utgåva var god så var 2009-utgåva reine velsignelsen. Eg brukar sjeldan moteord som fantastisk og utruleg, men denne var akkurat det  :yes:  Men har eg fleire att? :doh:
 
Hadde NØ god jul 2011 i går, dette er et fantastisk godt øl. No er der tidlig i Juleøl smakingen men så langt det beste.
 
Marius.H.Steen skrev:
Til informasjon er 2012 versjonen tilgjengelig på Vestkanten i bergen. Hurra

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2

Kjøpte 2012 på Oasen i forgårs.
 
Har en kasse med 09-utgaven stående. Nammenam!!

ybu5yvad.jpg
 
Jeg kan foreslå for dere i Trondheim som ikke finner God Jul å ta turen til Stjørdalen Vinmonopol..
Der var jeg i dag.. mmm..
Merk at de bare har 2011 da.. fikk dem til å sjekke alle kassene på lageret..
 
Og i Ålesundsområdet glimrer God jul med sitt fråver... Temmeleg rart sidan Polet på Moa visstnok skal ha den 9. høgste omsetninga i landet...
 
FrodeSy skrev:
Og i Ålesundsområdet glimrer God jul med sitt fråver... Temmeleg rart sidan Polet på Moa visstnok skal ha den 9. høgste omsetninga i landet...


Synes juleølene generelt glimrer med sitt fravær på polene her. I sentrum hadde de i det minste fått noen kasser med Kinn Julefred.



HansKr
 
Ok. For å holde meg on-topic her. Smakte 2012-utgaven fra fat på Amundsen. Jeg synes den tunge røyksmaken var litt for frempå. At Amundsen serverte den alt for kald hjelper heller ikke. Kan noen svare på om denne er krydret?
 
Fikk lagt mine klamme labber på 8 flasker 2011 God Jul på polet i Harstad i dag. Så ble det jul i år også ;)
 
Tilbake
Topp