Gahr
Norbrygg-medlem
Jeg selger store deler av hjemmebryggeriet mitt. Tingene kan hentes på 7 Fjell Bryggeri, enkelte ting kan eventuelt sendes på kjøpers ansvar og for kjøpers regning, dersom jeg finner noen passende kasser å putte tingene i. Men jeg foretrekker henting, og sånn sett blir lokale kjøpere prioritert. Tingene har ikke vært brukt på ca. tre år og selges "as is". Alt trenger en vask, men alt skal være i orden. Alle hurtigkoblinger er fra Morebeer. Alt har stått til lagring på bryggeriet siden vi åpnet. Nix pruting, tingene er billige nok, og jeg beholder dem heller enn å gå ned i pris. Har vært brygget ett og annet ok øl på dette utstyret. Det kommer gjerne flere ting ut her etterhvert, men dette skal bort foreløpig:
Meskekar: 10 gallon Blichmann Boilermaker M/ silbunn, Blichmann Autosparge og diverse ventiler/hurtigkoblinger. Isolert med liggeunderlag. Dette kan selvsagt fjernes. Pris: kr. 3000,- SOLGT
HLT: 8 gallon gryte m/varmeelement, termometer og kran. Tykkbunnet fra Morebeer. Pris: kr. 1250,- SOLGT
Monster Mill MM3 m/trakt og base. Pris: kr: 1750,- SOLGT
1,9 liters O2-flaske m/regulator og flowmeter. Pris: kr 2000,-
Blichmann konisk gjæringskar 26 liter. Selges med blow- off kit. Pris: 4000,- SOLGT
Foretrekker kontakt på PM på forumet, eller direkte på mail: gahrsmithgahrsen @ gmail . com.
Meskekar: 10 gallon Blichmann Boilermaker M/ silbunn, Blichmann Autosparge og diverse ventiler/hurtigkoblinger. Isolert med liggeunderlag. Dette kan selvsagt fjernes. Pris: kr. 3000,- SOLGT
HLT: 8 gallon gryte m/varmeelement, termometer og kran. Tykkbunnet fra Morebeer. Pris: kr. 1250,- SOLGT
Monster Mill MM3 m/trakt og base. Pris: kr: 1750,- SOLGT
1,9 liters O2-flaske m/regulator og flowmeter. Pris: kr 2000,-
Blichmann konisk gjæringskar 26 liter. Selges med blow- off kit. Pris: 4000,- SOLGT
Foretrekker kontakt på PM på forumet, eller direkte på mail: gahrsmithgahrsen @ gmail . com.
Sist redigert: