Endringer i styret

gustavf

Administrator
Den siste uka har dessverre to styremedlemmer trukket seg fra Norbrygg-styret. Tor Gilje, som var styremedlem, og Runar Stock, som var 2. vara, har kommet til at det ikke passer for dem å sitte i styret. Det betyr at Tollef Fog Heen rykker opp til fast plass.

Som leder i styret har jeg satt stor pris på jobben de har gjort i perioden fra årsmøtet og fram til nå, og håper vi treffer dem i mange Norbrygg-sammenhenger framover. På vegne av styret takker jeg for god innsats.
 
Jeg takker ærbødigst for tilliten og anledningen til å være med. Allerede ved forespørsel var jeg litt usikker på hva jeg kunne bidra med, og det ble til at jeg følte meg som en påsitter. Med nytt barn i hus og dertilhørende plikter følte jeg ikke at jeg kunne utfylle min stilling i styret. Kanskje senere i livet. Jeg vil i alle fall gi en takk til de som sitter i styret som jeg fikk anledning til å "treffe" og si at jeg vet Norbrygg er i kompetente hender, det var bare ikke noe jeg er laget for. Jeg fortsetter gjerne med moderering av forum om det er ønskelig.
 
Tilbake
Topp