Så den hos bryggselv på mandag, ville overraske meg om du ikke får den inn i et fullstørrelse kjøleskap, den er ikke -så- stor.
[edit] ser at dimensjonene er 48cm diameter på det bredeste, og 105,5cm høy... diameteren er muligens usikkerhetsmomentet, men burde gå greit så lenge man ev. kan ta av hyller i døra.
Sitter og leser litt og lurer veldig. Dette plastkaret må det også byttes etter "20" ganger? Som andre plast bøtter blir anbefalt? Syntes dette virker som en brukbar løsning inn på konisk verdenen.
Har hatt mine plastdunker med form som "Better Bottle" i 35 år uten bytte. De har flaskehals så jeg får ikke skrubbet riper innvendig, det gidder jeg ikke bale med. Heller på renseveske etter flasking og rister flaska så blir det rent. Skjønner meg ikke på dette "kast dunker etter x ganger bruk" kjøret. Har aldri hatt problemer, men så er jeg ny på ølbrygging. Før brygget jeg ofte sterkere saker som tålte litt mere muligens, så det kan jo hende jeg får en overraskelse eller infeksjon. Men det tror jeg neppe er fordi jeg ikke hadde kastet dunken og kjøpt ny. Jeg vil gjerne ha en dunk der gjæren kan tappes ut i bunn, da er jeg i kjøpsmodus
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.