Misbruk ville vel vært å la de aromaene gå til spille?
Finn Berger Moderator 13 Okt 2015 #42 ThomasC skrev: Sniffer rett som det er i gjærlåsen.. Er jeg en rusmisbruker? Klikk for å utvide... Det er du nok. Men overfor omverdenen kan du jo framstille det som et miljøvennlig tiltak, et forsøk på lagring av CO2.
ThomasC skrev: Sniffer rett som det er i gjærlåsen.. Er jeg en rusmisbruker? Klikk for å utvide... Det er du nok. Men overfor omverdenen kan du jo framstille det som et miljøvennlig tiltak, et forsøk på lagring av CO2.
Olhund 13 Okt 2015 #43 Hm, jeg hiver bare dunken i kjøleskapet på riktig temp med blow off og hilser på igjen etter 3 uker da jeg senker temp for uke 4. Har kanskje for mange andre projekter som tar tid?
Hm, jeg hiver bare dunken i kjøleskapet på riktig temp med blow off og hilser på igjen etter 3 uker da jeg senker temp for uke 4. Har kanskje for mange andre projekter som tar tid?
loebrygg Norbrygg-medlem 13 Okt 2015 #44 Ahh, Juleøllen min har begynt å ploppe etter bare 3 timer Det varmer mitt hjerte Sent from my iPhone using Tapatalk
Ahh, Juleøllen min har begynt å ploppe etter bare 3 timer Det varmer mitt hjerte Sent from my iPhone using Tapatalk
Olhund 13 Okt 2015 #45 loebrygg skrev: Ahh, Juleøllen min har begynt å ploppe etter bare 3 timer Det varmer mitt hjerte Sent from my iPhone using Tapatalk Klikk for å utvide... Jule porteren min blir brygget til fredag, om alt går som det skal og tiden strekker til
loebrygg skrev: Ahh, Juleøllen min har begynt å ploppe etter bare 3 timer Det varmer mitt hjerte Sent from my iPhone using Tapatalk Klikk for å utvide... Jule porteren min blir brygget til fredag, om alt går som det skal og tiden strekker til