• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Falskbunn til SS Brew Tech 37 liter

Det er jo et godt poeng. Det tenkte jeg overhode ikke på. Tenkte egentlig bare at dette var noe nytt og spennende som kanskje ville sile ut enda mer sedimenter enn en tradisjonell en
 
Bryggselvs falskbunn er til mesketønna, mens den andre er til kokekjelen.
Det var merkelig. Bryggselv har da andre størrelser på disse falskbunnene enn det de har mesketønner til, feks 56 liter og 115 liter som har egne falskbunner men som det ikke eksisterer mesketønner av...
 
Det var merkelig. Bryggselv har da andre størrelser på disse falskbunnene enn det de har mesketønner til, feks 56 liter og 115 liter som har egne falskbunner men som det ikke eksisterer mesketønner av...
Ja, de selger den som en falskbunn med vinkelgjennomføring, men den ble utviklet for å brukes i meskekjelene som har avrenning fra bunnen. Har ikke sett så nøye på dem, men innbiller meg at trub- fangeren ved kranen i ss brew tech kjelene vil være i veien.
 
Den NoCal-varianten tror jeg for det meste er for de på andre siden av dammen. Ikke helt sikker dog. Men den er custom-laget av NoCal, og SS har tatt den inn som en option iallefall der borte.
 
Tilbake
Topp