• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Fellesbestilling av Biofine Clear Clarifier - Stavanger

Da var Biofinen i hus.
Det kan hentes i Tungenesveien 43 på Randaberg. (Det lille grå huset visavis kunsgressbanen, det står en båt utenfor på parkeringen) Det er i det lille lysthuset i hagen det sjer. Gi lyd på 91179943 før dere kommer  :)
Jeg har ferie så jeg er hjemme hele dagen i dag og brygger, drar på hytten til helgen, men er hjemme store deler av neste uke også.
Ta med en øl hvis dere har så bytter vi i samme slengen :D
 
Kun til info: Biofine vil bli tilgjengelig hos Bryggselv i tørrform snart  :)

Edit: Ville bare informere slik at vi glade bryggere i stavanger vet at man ikke trenger å bestille fra MB lengre (Meg selv inkludert  ;) )
 
Aleksander_B skrev:
Kun til info: Biofine vil bli tilgjengelig hos Bryggselv i tørrform snart  :)

Edit: Ville bare informere slik at vi glade bryggere i stavanger vet at man ikke trenger å bestille fra MB lengre (Meg selv inkludert  ;) )

I tørrform? Ikke Biofine Clear, med andre ord?
 
Gahr skrev:
Aleksander_B skrev:
Kun til info: Biofine vil bli tilgjengelig hos Bryggselv i tørrform snart  :)

Edit: Ville bare informere slik at vi glade bryggere i stavanger vet at man ikke trenger å bestille fra MB lengre (Meg selv inkludert  ;) )

I tørrform? Ikke Biofine Clear, med andre ord?

Jeg fikk høre kun Biofine. Skal forhøre meg litt nærmere :)
 
oioioi.. jeg glemte meg helt ut jeg.. har vel 8 i bestilling om jeg ikke tar feil? vil prøve komme innom og hente iløpet av helgen :) (om jeg ikke er for sen)
 
ett spørsmål.. jeg har to brygg som er ferdig utgjæret .. vil jeg ha noe å vinne på å hive litt Biofine oppi og la det stå et par dager / en uke til? eller er jeg for sent ute nå?..
 
Treig skrev:
ett spørsmål.. jeg har to brygg som er ferdig utgjæret .. vil jeg ha noe å vinne på å hive litt Biofine oppi og la det stå et par dager / en uke til? eller er jeg for sent ute nå?..

Biofine SKAL brukes etter endt gjæring. Du forveksler det kanskje med Clarity-Ferm? Kjør på med Biofine.
 
Tilbake
Topp