Heisan, humlehøsten min er sein men god i år, og jeg sitter på veldig mye Fuggle og noe Cascade jeg ikke får brukt opp på egenhånd. Jeg tenker derfor å kjøre et eller flere fellesbrygg. Alle som er interessert i å lage wet hop ale bør svare på denne eposten rimelig kjapt, da dette i høyeste grad er sesongvare, og bryggeøkten vil finne sted innen ca to uker. Jeg tenker å kjøre en runde med tre personer.
Dersom noen ikke har mulighet til å bli med på fellesbrygg kan de godt forsyne seg av avlingen min mot at jeg får 4 liter av det ferdige ølet på flaske. Det bør være nok fuggle til en del brygg i år. All humlen er økologisk dyrket i år, det er ikke sprayet med noe annet enn vann, og det ingen sykdomstegn eller bladlusinvasjoner på plantene.
Dersom noen ikke har mulighet til å bli med på fellesbrygg kan de godt forsyne seg av avlingen min mot at jeg får 4 liter av det ferdige ølet på flaske. Det bør være nok fuggle til en del brygg i år. All humlen er økologisk dyrket i år, det er ikke sprayet med noe annet enn vann, og det ingen sykdomstegn eller bladlusinvasjoner på plantene.