Fellespall fra bryggselv.no til Bodø

Har tilbud om ca1250 i frakt på en full pall, vi har fylt opp ca halve pallen, så er det ikke noen av Salten bryggerne som trenger å handle litt?
 
Jeg fikk rikelige forsyninger med malt da Ola kjørte gjennom Salten ifm smalahovetreffet og det gjorde nok mange andre også.... Men siden det går å fylle pallen med annet stæsj også burde det ikke være noe problemer, 1250 i frakt er rimelig for en hel palle.... Da kan man sikker få fat eller mølle levert for en rimelig penge. Jeg skal spre ryktet  :)
 
Jeg tenkte å handle litt i morra eller på tirsdag. Hvordan fungerer det med pall egentlig, må de ha en viss mengde bestilling før de kan sende pall?
 
Ja vi må ha en del på pallen for at de kan sende, men hva skal du ha? Var jo snakk om noen sekker til Festvåg og, og hvis noen skal handle litt humle eller andre dyre ting så er det kjærkomment, for da får bryggselv litt inntjening for de kr som de sponser pallen med, og den kanskje kommer seg avgårde
 
Ok. Da har jeg bestilt en god del ting, faktisk et nytt "all grain"  bryggesett, pluss en del andre ting. Da satser vi på at den kan sendes så fort som mulig. Klør i fingrene etter å få startet brygginga med det nye oppsettet! :)
 
knallbra.. skal sjekke da med bryggselv om vi begynner å nærme oss..
Odd-Erik har vel ikke lagt inn bestillingen hos bryggselv, og han skal fylle på med 250 kilo malt..

Hvis vi er litt i grenseland så hiver jeg meg til å bestiller litt mer selv:)
 
klør i fingrene her og... ca tomt for alt "lettdrikkelig" i kjelleren... noen få pilsflasker og et fat dunkel, og en kasse bayer er ikke mye å "leve" på i noen måneder til en ny patch kan være klar  :biersmile:
 
Kanskje de er beskjedne....

adj. beskjeden [bəˈʃeːdən]

  • 1 om person:som er stille og sjenert av natur
    2 som er relativt liten
    3 enkel, nøktern

Siden de bestiller malt i hele paller er nok punkt 2 & 3 utelukket  ;D Jeg synes dette lover godt!
 
Er det mulig å spore pallen, står at min ordre er under behandling fortsatt. Hva med dere andres ordre? Et spm til, hva skjer med pallen når den ankommer Bodø, blir den levert inn på Schenker og så må vi hente der?
 
Tilbake
Topp