Flaskekonkurransen 2014

I og med at det ikke står noe om strikkfarger i reglene, så "ja" men ideelt for å lette arbeidet, enten de jeg har brukt i bildeserien, eller vanlige brune gummistrikk.
 
Jeg prøvde meg et år med de eneste strikkene den lokale Bunnprisen hadde, rosa hårstrikker. De ble i hvert fall ikke ansett som nøytrale.
 
Ser i etterkant at jeg har oppgitt noen feil i oppskriften under påmelding
Hva kan man gjøre med det?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Feil i oppskriften er jo en av de 7 ølbrygger syndene, og nesten like gale som å faktisk å ikke følge egen oppskrift.

Vi skal få lagt opp en rediger funksjon av oppskriften. Sjekk tilbake like over helgen, frivillige som jobber med dette, så de må ta det når de har tid.
 
Er det noe preferanse for hvilket felt dere vil ha øvrige ingredienser? Det finnes nemlig to valg:
- Ekstra ingredienser
- Andre ingredienser
 
Ekstra ingredienser er tilsetninger til øl i klasse 13, jeg har oppdatert teksten så det er klarere nå.
 
Får ikke registrert øl her, kommer bare til registrer ølen, og kommer ikke videre
 
Se om det kommer opp i rødt:

"• Oppgi et tall."

eller

"• Feltet er påkrevet."

eller noe slikt. Det skal bla. brukes punktum, og ikke komma, på tall i skjemaet.

Hos meg funker det fint, men det er mulig det er fordi jeg sitter med en god IPA i hånden...
 
Får ikke logget meg inn for påmelding.
"Uyldig brukernavn eller passord" er meldingen jeg får.
Er det ikke samme brukernavn og passord som for forumet her?
 
Jo, det er samme brukernavn og passord.

Har sendt beskjed videre om feil, så regner med at det blir tatt kontakt.
 
JEg har blitt lovet funksjonen, men som sagt, det er frivillige som jobber med dette, og da er det en del andre ting som kommer foran.
 
Tilbake
Topp