Jeg skal snart i gang med mitt første brygg. Jeg trenger litt flasker når den tid kommer. Har du tilfeldigvis noen du skal kvitte deg med, og bor i Oslo eller omegn, ta gjerne kontakt!
Jeg tar hva som helst!
Jeg tar hva som helst!
oyroy skrev:Anbefales å stikke innom nærmeste dagligvare, og bare spørre dem om å få kjøpe noen kasser pant. Stort sett er flaskene jeg kjøper på Rema fine nok til at en kun trenger ettikettfjerning, en runde PBW og så Star San. Er det drit i de, lever de tilbake, og du har ikke tapt noe som helst
StoreMy skrev:Da trenger du også en god dose tålmodighet, for å få av etikettene
acedynamite skrev:StoreMy skrev:Da trenger du også en god dose tålmodighet, for å få av etikettene
Hehe. Har hørt at Nøgne Ø sine er stress å få av. Paulaner og Erdringer er lett derimot...
acedynamite skrev:Jeg skal snart i gang med mitt første brygg. Jeg trenger litt flasker når den tid kommer. Har du tilfeldigvis noen du skal kvitte deg med, og bor i Oslo eller omegn, ta gjerne kontakt!
Jeg tar hva som helst!
Andreas H Vang skrev:Jeg fikk en god deal på helt nye flasker fra et lokalt mikrobryggeri 4kr/stk er ikke ille!
acedynamite skrev:StoreMy skrev:Da trenger du også en god dose tålmodighet, for å få av etikettene
Hehe. Har hørt at Nøgne Ø sine er stress å få av. Paulaner og Erdringer er lett derimot...
Drechsler skrev:For øvrig har jeg en pose med nøgne ø flasker jeg ikke har rukket å kaste enda...
Drechsler skrev:Må hentes på Fjellhamar.
Drechsler skrev:8-14? hvor mange går det i en handlepose?
Første som kommer og henter får de.
Må hentes på Fjellhamar.