Flasker hvor etiketter går lett av, tips?!

Erdinger, Paulaner, Ruddles County, Spitfire, Old Golden Cock (eller Speckled Hen?), Newcastle, samt flere av de britiske (husker ikke navnet i forbifarten).
 
magne1972 skrev:
Lade gaard sine løsner lett. Twist off flasker, men fine og korke. 0,5 liter.

Aha, så Ladegaard sine går an å korke "vanlig" ja? Har et par flasker, men tenkte siden det var skrukork, så gikk det ikke...
 
Etter tips fra forumet her har jeg gått for runde etikketter som klistres på korken. (også avtagbar faktisk) Har ingen klistret logo på selve flasken. På denne måten er etikketten av i det øyeblikket jeg spretter korken : )
Jeg valgte dette for å minimalisere arbeidet med flaskene i ettertid.

Link til printbare a4 sider med etiketter: http://www.nortea.no/Shop/Search?q=4386&page=1
 
acedynamite skrev:
magne1972 skrev:
Lade gaard sine løsner lett. Twist off flasker, men fine og korke. 0,5 liter.

Aha, så Ladegaard sine går an å korke "vanlig" ja? Har et par flasker, men tenkte siden det var skrukork, så gikk det ikke...
Har korket noen hundre av dem. Har liggende 50-60 til overs nå :)
 
magne1972 skrev:
acedynamite skrev:
magne1972 skrev:
Lade gaard sine løsner lett. Twist off flasker, men fine og korke. 0,5 liter.

Aha, så Ladegaard sine går an å korke "vanlig" ja? Har et par flasker, men tenkte siden det var skrukork, så gikk det ikke...
Har korket noen hundre av dem. Har liggende 50-60 til overs nå :)

Du verden! Du har vel ikke drukket alle de selv da de var ny?
 
Ole Mørkved skrev:
magne1972 skrev:
acedynamite skrev:
magne1972 skrev:
Lade gaard sine løsner lett. Twist off flasker, men fine og korke. 0,5 liter.

Aha, så Ladegaard sine går an å korke "vanlig" ja? Har et par flasker, men tenkte siden det var skrukork, så gikk det ikke...
Har korket noen hundre av dem. Har liggende 50-60 til overs nå :)

Du verden! Du har vel ikke drukket alle de selv da de var ny?
Nei :) og mange hundre vil nok si at de har vært korket flere ganger hver :)
Har totalt 80-90 flasker, men trenger selv bare 20 ca :)
 
Ikke 0.5+ men tips til 0.33l. Lervig er fantastiske for hjemmebryggere. De nyeste fra Brewdog (Jack Hammer og Cocoa Pyscho) er også greie, kan fjernes direkte uten noe dilldall.
 
Tilbake
Topp