Float hydrometer

Noen bruker float hydrometer? Jeg kjøpte en og klarer ikke å koble til wi fi. Jeg skrevet til brewbrain og til internet leverandør og fikk ikke riktig svar som kunne hjelpe meg å koble float.
 
Jeg har nettopp kjøpt meg Brewbrain Float og har store problemer med å få målinger. Den skal gi målinger hvert 15 minutt i følge reklamen, men det har noen ganger gått over 1 døgn mellom to målinger.
Det kan virke som at det er mye som skal stemme med wifi-instillingene for at den skal virke perfekt. F.eks. så skal den ha kun 2,4Ghz og ikke 5 Ghz. I tillegg kan det virke som at den har problemer med mesh nettverk. (Hvem har ikke mesh nettverk i en enebolig i dag?).
Eligijus, har du fått ordnet floaten din?
 
Hei, for meg det var probleme for å koble til wifi netverk. Etter hjelp fra produsent, justerte jeg wifi instilingene og den koblet til. Ingen problemer nå.
 
Hei der. Er det noen som har sjekket om denne måleren får wifi signal gjennom stål fat? Vi gjærer på kegland 58L tanker, og hadde dette fungert så hadde det jo vært veldig til hjelp siden vi ikke har noe måte å se brygget på, kun måle ved å tappe av litt.
 
Tilbake
Topp