Det er gjennomføringen. På første bilde har jeg skrudd til så o-ringen havnet oppå, mens på andre bilde har jeg skrudd den litt ut så man ser gjennomføringen.
Da er jeg ikke helt med. Du kan evt skru fra hverandre greia og poste nytt bilde. Men ser ut som at du kan tape kobbergjennomføringen og flytte oringen til glippa du har på andre bildet. Skjønner ikke hva den metallgreia mellom oring og kjelevegg gjør der.
Det er en muffe og en niple i den igjen for å få alt til å passe sammen. Burde sikkert funnet en mindre kran slik at det ikke ble så stor forskjell i dim mellom kran og hullet i kjelen Men jeg får kjøpe litt gjengetape og se om det gjør susen. Kan vel kanskje klare meg uten o-ringen da? Den vil uansett ikke sitte noe sted da det ikke er noe spor for den. Når det er gjenger hele veien der den skal sitte så vil jo tvinges oppå i stedet for å klemmes mellom.
Søren altså. Klarer ikke forstå hva du mener. Har du bare en oring?
Hvis du gidder så skru fra hverandre alt og legge det etter hverandre, og si hvis det er noen dim'er som ikke harmonerer. Da er det mye lettere å se. Da catcher jeg det sannsynligvis med en gang. Ofte er det en bit for mye eller en for lite som løser alt.
O-ringen har kanskje litt stor diameter hvis den skvises ut. Eller du skruer for hardt til.
Er det ikke o-ringspor vil kanskje en flat pakning fungere bedre.
Den bestod egentlig av unødvendig mange biter. Men sånn jeg forstår det er hullet ditt mindre enn krana. Er det 1/2" og ender opp i 3/4"?
Hvis du taper alt. Og får den andre reduksjonsnippelen helt inntil kjeleveggen med oringen imellom så skal det funke. Er det BSP så får du ting helt inntil, er det npt kan det hende du må bygge litt hvis ene ikke vil helt inn i andre.
Du trenger en skive, aller helst med utfresing for pakning på innsiden eller utsiden. Disse selges hos de fleste bryggebutikker. Reduser antallet koblinger om du kan.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.