• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

G-kobling nøkkel kjøpes!

Tips: vi tegnet av "Bolton" på en tykk finerplate, skar så ut med vippesag og skrudde på en "arm" i tre og vips så hadde vi en nøkkel som passet perfekt
 
Der har du nok det beste tipset idag ja. Kjedelig å bruke penger på slike ting, kan brygge mye godt øl for den prisen jeg betalte for nøkkelen.
 
Du kan alltids bare bruke G-koblingen til å skru fatene opp. Ikke alle koblinger som har en slik tapp på innsiden av koblingen som gjør dette mulig. Ikke de du kjøper i fra Petit i alle fall.
Men tror de fleste Micromatic koblingene har det. Jeg har alltid brukt kobling til å åpne fatene i alle år. Om pakningen er ødelagt kjøper jeg nye fra http://www.brygging.no, Tror ikke de ligger i nettbutikken. Du må sende en mail og høre om de kan sende.
 
JA!! Takk for tipset, det blir definitivt den. Er for lengst lei av å knøvle med rørtang. Det er bare småpenger for å bli kvitt det irritasjonsmomentet!  :yes:
 
fy f... er de så dyre?? lagde meg en selv på en liten halvtime. av noen flattjernsbiter og et stålrør
 
Herregud så dyrt for enliten metallbit. Er man i knipe kan man kanskje flatbanke et kobberrør man ofte har liggende til overs og bøye det.
 
Tilbake
Topp