• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gis bort : 2 Tappekraner og 2 Shanks (billig kinadrit)

Hallstein

Norbrygg-medlem
Ser om det er noen særlig interesse for 2 tappekraner og 2 shanks her jeg.

Kranene og shanksene sto på ett tappetårn jeg kjøpte billig på forumet her.

Både shankene og tappekranene er av billigtypen, og tappekranene har ikke håndtak. Tappekranene er av typen som trenger fjær inni, noe som får meg til å tro at man MÅ ha disse shankene, eller shanks av denne typen.

Begge delene er av såpass shabby kvalitet at jeg vil ikke ta penger for dem annet enn eventuelt porto. (kan mest sannsynlig sendes som brev)
Som du kan se på bildene, er det enkle saker, og shanken er av enten messing, kobber eller annet kobberfarget metall. Jeg har hatt problem med at ølet har en anelse metall eller plastikksmak (ikke helt sikker) når jeg tapper gjennom dette utstyret, selv om jeg ikke er sikker på om det kommer av shanken eller slangene jeg brukte. Jeg bytta ut både kraner, shanks og slanger med shanks og perlicks i rustfritt, bra slanger og dreit i å prøve å plages med dette utstyret her.

Om noen vil ha, sender jeg isåfall en kran og en shank sammen, eller hele sulamitten om noen vil prøve å fikse det og skaffe seg en billig ekstra kran eller to.
 

Vedlegg

  • bilde 2.JPG
    bilde 2.JPG
    178,8 KB · Sett: 556
  • bilde 1.JPG
    bilde 1.JPG
    238,8 KB · Sett: 586
Hehe, joda. Men om noen vet hvordan å fikse metallsmakproblemet, eller eventuelt at problemet lå i slangene, så er det noen som kan skaffe seg noen kraner iallefall. Jeg gidder ikke bruke mer tid på dem, men det kan det hende det er noen andre som gjør :p
 
Jepp, du kan få alt, ikkeno problem. Send meg en PM med adresse, så skal jeg finne ut av prisen på brevet.
 
Tilbake
Topp