Da blei jeg litt mer lunken plutselig. Koster ofte mer enn det smaker når man må tappe av mediet, vakuum teste og fylle på igjen. Kosta meg over ti lapper da jeg reparerte display kjøleskapet mitt.
Da blei jeg litt mer lunken plutselig. Koster ofte mer enn det smaker når man må tappe av mediet, vakuum teste og fylle på igjen. Kosta meg over ti lapper da jeg reparerte display kjøleskapet mitt.
Ja nei huff styr unna. Om jeg skulle beholdt den så hadde jeg kjøpt en ny fryser som er nogelunde samme mål og tilpasset kragen litt. Dette er kandidatene jeg har vurdert:
Ser fin ut. Eneste grunne til at jeg hadde de 2 andre i kikerten var for å slippe å tilpasse kragen for mye. Men det er jo også ganske lett å bare lage en ny
Ser fin ut. Eneste grunne til at jeg hadde de 2 andre i kikerten var for å slippe å tilpasse kragen for mye. Men det er jo også ganske lett å bare lage en ny
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.