Gjengetype på sodastream regulator

Noen som har byttet slangenippel på slike? Skulle gjerne visst gjengetype, slik at jeg kan bytte til noe som bruker DuoTight...

1790689004217.png

Noen som har byttet slangenippel på slike? Skulle gjerne visst gjengetype, slik at jeg kan bytte til noe som bruker DuoTight...

Vis vedlegget 79546
Har lurt på det samme selv. Det finnes en variant med 7/16 gjenger, hvor vi kan skru inn en passende John guest dimensjon, men såvidt jeg har funnet ut er dette kun til små co2 patroner.

Uansett så tipper jeg dette er mulig å få til.
3518.png

Vill gjetning 100% basert på bildet; 1/4" bsp. Om du har en Tess i nærheten så kan helt sikkert de fortelle deg hva det er om du tar regulatoren med til de.

Varmt vann og tålmodighet kreves :rolleyes:
Nå i dag bytta jeg slanger på en av de, den regulatoren har tre T-kryss og fire gass ballocks. Skrudde regulatoren til 20 psi og så ned til null. Sjekka en time seinere, trykket var da falt til 15 psi. Ikke tett selv med helt nye slanger med helt fine kutt og riktig størrelse slangeklemmer.

Må bare hoppe i det og få pushfit på alt.

Fikk et svar fra en Alibaba selger, som virket legitim (til Alibaba selger å være):
1790717218699.png
Altså, 1/8 NPT på begge sider. Da blir det overgang til 1/4 NPT, og DuoTight i denne. Har ikke funnet noe DuoTight som har 1/8...

Fikk et svar fra en Alibaba selger, som virket legitim (til Alibaba selger å være):
Vis vedlegget 79555
Altså, 1/8 NPT på begge sider. Da blir det overgang til 1/4 NPT, og DuoTight i denne. Har ikke funnet noe DuoTight som har 1/8...

Du kan oppgradere til John Guest eller DMfit

Tilbake
Topp