Hei, sorry, litt offline her. Jeg har bestilt fra hobbybryggeren, men har ikke fått den ennå... de var utsolgt på bryggselv etc.Hei, Crooked, er du interesseret i min Grainfather?
Hva tenkte du å ta for din? Holder du til i Oslo/Bærum?
Hei, sorry, litt offline her. Jeg har bestilt fra hobbybryggeren, men har ikke fått den ennå... de var utsolgt på bryggselv etc.Hei, Crooked, er du interesseret i min Grainfather?
Bestilte i den tiden jeg også. Men jeg holder ikke pusten mens jeg venter.... jeg ble lovet utlevering 3. Uka i juli uten noen forsinkelser selv om det var sommerferie ;-)Ikke fått den enda, men ser at han skriver på fb at han regner med å få sendt ut alle grainfatherne denne uka. Jeg bestilte 18. Juni.
Bestilte i den tiden jeg også. Men jeg holder ikke pusten mens jeg venter.... jeg ble lovet utlevering 3. Uka i juli uten noen forsinkelser selv om det var sommerferie ;-)
Hehe skulle likt å sett Rune Toft ha råd til å kjøpe inn 50stk GF til "butikken" sin mannen er lutfattig. Har hørt den historien før og at hele kontaineren hadde veltet på båten og alt innhold var ødelagt , så alt måtte bestilles på nytt osv. En annen gang hadde hele lagerhallen hans brent opp fant seinere ut at det ikke eksisterte noe lagerhall. Han har mange rare forklaringer denne rakkeren her.Har dere andre fått GF ennå? Snakket med Hobbybryggern sist onsdag, da sa han at han hadde fått 50 stk, men ikke fått hentet dem ennå, nå er det over en uke siden jeg bestilte og ingen sendingsmelding eller svar på mail...
Hmm, han burde ha fått inn nok penger fra bestillinger til å kunne dekke ganske mange GF uten å måtte legge ut nå... velger å gi han litt mere tid før jeg begynner å lage helvete Har det ikke skjedd noe før månedsskiftet så anmelder jeg fyren til PayPal og handler et annet sted, i så fall bør vi samle alle som ikke har fått varer og klage samtidig.