• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gratis corneliusfat

katla

 
Eg har eit  corneliusfat som eg vil gje bort til den  som måtte villa ha det - om nokon VIL ha det då. 

Det har vore øl på ein gong (hjå meg- fatet er kjøpt brukt frå Candirect.de) og er vaska og sterilisert med star san.

Det er ulemper sjølvsagt..:

Eg har ikkje makta å få trykk på det og har kjøpt ny pakning til det - men no har eg ikkje lenger CO2 for å testa om pakningen gjer susen og ikkje har eg tenkt å bruka corneliusfat lenger heller.  Så eg veit ikkje om det vil ta trykk eller ikkje..     

Om det skulle vera fleire som vil ha det så kan du leggja inn svar her når du er klar til å henta - så legg eg ut informasjon om kor/korleis du hentar det.  (så om du ikkje kan henta før på laurdag så ventar du til laurdag med å legga inn at du vil ha det…) 

Det er først til mølla… 
 
Dreier det seg om den som er først til å hente det, eller først til å poste her? Jeg vil gjerne også ha. Kan hente når jeg har fått på meg en mer passende bukse. (Går til fots.)
 
Det var vel tanken om først til mølla og då får vel den som er nærast få sjansen og Magne er vel kanskje heime på Lindås no.?  Kjetil S finn fatet  rett innanfor porten som går inn til bakhagen i Ibsens gate 47.  Det heng ein pose på fatet som følgjer med. 
 
Jeg håper det var en liten polpose med et par øl til deg der. Hvis ikke er det vel noen som har tatt dem som tørstepremie.

Det lyseste av dem kan ha godt av et par dager til i romtemperatur, tror jeg, men smaker godt.

[Edit] Og nå glemte jeg rent å si takk, så:

Tusen takk!



(Og: lyst øl, mørkt øl.)
 
Kjetil S skrev:
Jeg håper det var en liten polpose med et par øl til deg der. Hvis ikke er det vel noen som har tatt dem som tørstepremie.

Polposen lokalisert.  Takk for ølet. 

og IPAen eg la med er drikkbar no - vonaleg har du ikkje fått ei flaske som har fått stor andel av sukkerblandinga.  om du ikkje er kjent med det: den raude dingsen er for å sleppa ut trykk frå fatet (frå CO2 ventilen) - trykk den ned.. og vonaleg finn du problemet med trykkproblemet eg hadde. 
 
Tilbake
Topp