Grønne flasker?

Hvor kan man kjøpe grønne øl flasker 0.33 sånn dansk type kort eller lang hals.
Helst i østfold området ❓

Har vel ikke sett noen, men de beskytter ikke mot lys. Sikker på at du ikke heller vil ha brune?

Har på følelsen de er ganske vanlige ellers i Europa som Tuborg Carlsberg osv.
De skal ikke stå i lyset før jeg skal sette dem til livs

7044611807286.jpg

Dette har jeg ikke sett hos bryggerbutikker før. Det du evt kan gjøre er å høre med din lokale bryggebutikk, som helt sikkert tar inn flasker fra et eller annet sted, om de kunne tatt inn noen flasker av den typen du er ute etter. Prisen vil nok gå opp siden det er små kvanta og flasker blir shippet på hele paller, men det er kanskje verdt et forsøk.

Dette har jeg ikke sett hos bryggerbutikker før. Det du evt kan gjøre er å høre med din lokale bryggebutikk, som helt sikkert tar inn flasker fra et eller annet sted, om de kunne tatt inn noen flasker av den typen du er ute etter. Prisen vil nok gå opp siden det er små kvanta og flasker blir shippet på hele paller, men det er kanskje verdt et forsøk.

Ja det kan jeg jo gjøre. .
Litt rart ikke bryggerbutikkene hadde sånt, men som eirikraude skrev har det vel noe med lyst og gjøre ja.
Kunne jo i verste fall kjøpt meg 2 kaser 2,8% Carlsberg i sverige neste gang jeg skal dit.

De korkene der er jeg glad de har mer eller mindre sluttet med. Skjært meg på noen slike opp gjennom årene. De var på brus også.

Fikk meg i allfall billige flasker i dag. Ikke grønne men syntes disse er veldig fine. Korkene sitter godt, gode å holde i og ikke minst begynner de å bli skjeldene. Synd disse forsvinner fra markedet nå. 0,33 brune bjørnunger. 1kr flaska 16kr plast kassen. 480kr for 12 kasser :-D
Nå er det bare å begynne og koke.IMG_2699.JPG

Tilbake
Topp