GrowlerWerks uKeg

Jeg har sett litt på denne growleren: GrowlerWerks uKeg 128 Stainless (3,8L) . Må si at den ser elegant ut og det kan lett bli at jeg anskaffer en slik. Har imidlertid sett noen tester der rengjøring er bemerket som arbeidssomt og "knotete". Er det noen på forumet som har erfaring med denne?
 
Masse erfaringer på forumet. Prøv gjerne et søk.
Takk for svar. Jo, jeg finner mange poster, men ingen som direkte beskriver erfaringer med produktet. Jeg er spesielt opptatt av hvordan den er å rengjøre og forsåvidt bruk generelt. Håper noen kan bidra med konkret info!
 
Har den lille ukegen.. funker jo til det den skal, men er enig i det at den er noe vanskelig å rengjøre. Å når den i tillegg ikke tåler starsan, så faller den litt ut for min del
 
Har en på 3,8l,istedenfor starsan brukes et spritbasert middel på sprutflaske,anbefalt av Brewshop.
 
Er ikke hele poenget med slike growlere at en fyller de kort tid før de skal brukes? Isåfall er det lite viktig med Starsan tenker jeg.
 
Vaskemiddel må de jo tåle tenker jeg og siden Starsan ikke er et vaskemiddel må jo det gå greit.
Antar de tåler vaskemiddelet PBW eller tilsvarande?
 
Tilbake
Topp