Haandbry Humle Kanon

loebrygg

Norbrygg-medlem
Noen som har kommet over denne?
http://www.heinemann-dutyfree.com/oslo_arrival_en/haandbryggeriet/haandbry-humle-kanon-0,5l.html

Den er vel kun på taxfree og for horeca i første omgang.. Men skulle vel komme til polet etterhvert..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk smake den i helga på en liten ølfestival i Fredrikstad. Ikke den beste IPA'en til Haandbryggeriet etter min smak.

Jeg tok med meg 6 flasker fra Taxfree'n på Gardermoen lørdag. Smakte på etpar på søndag, og jeg synes de smakte veldig godt. En lett og fin IPA synes jeg (i mangel av mer beskrivende vokabular..) så den vil jeg nok plukke med meg flere av hvis de har den neste gang jeg er ute og reiser.

arefsahl skrev:
Fikk smake den i helga på en liten ølfestival i Fredrikstad. Ikke den beste IPA'en til Haandbryggeriet etter min smak.
Samme som meg, de hadde så mye annet spennede med seg at denne kom litt i bakgrunn.

Christopher. skrev:
Jeg tok med meg 6 flasker fra Taxfree'n på Gardermoen lørdag. Smakte på etpar på søndag, og jeg synes de smakte veldig godt. En lett og fin IPA synes jeg (i mangel av mer beskrivende vokabular..) så den vil jeg nok plukke med meg flere av hvis de har den neste gang jeg er ute og reiser.

Kunne du huske hva annet snop det var å finne på Gardermoen om dagen?

Nøgne Imperial Stout og Haandbryggeriet Hesjeøl var hvertfall der i januar. Mye annet fint også, men gikk litt fort gjennom etter å ha vært Kjosfast.

Standard er NØ Imp stout, porter og IPA. HBs Hesjeøl, Fyr og Flamme, og ofte Ardenne Blond. Special holiday Ale er vel tomt nå.  Erdinger, Paulaner og et standard pils sortiment..

uqavu4y3.jpg

Tilbake
Topp