Handpumpe og Cask Breather

Ja da har jeg fått en hyggelig e-mail fra Hereford Casks.
Prisen for en Pin 4,5 us gal. var £63.
Da inkluderer det lakkert bryggeri navn på fat topp og plate med Bryggerin navn og cask nummer.
Bakdelen var at de ikke aksepterer kort eller sender ut av landet, så om vi ønsker det sendt til Norge må vi selv organisere transport.

Skal snakke med de om de kunne være interessert i å sette opp en PayPal konto for å gjøre det lettere for oss.
Dimensjonene som oppgis på en pin er H: 40cm, diameter:33cm.
 
Kittelsen skrev:
Torvald: Hvor fikk du tak i cask breatheren å hva måtte du ut med?

Kjøpte den her http://www.northernbrewer.com/shop/aspirator-valve.html . Opplevde forresten handelen som uproblematisk, brukte jetcarrier og fikk ei amerikansk adresse av dei, og betalte på vanleg måte i nettbutikken til northern brewer.

Betalte vel 111,9 $ + ca. 8 $ frakt i usa, så nokre hundrelapper for jetcarrier med fly + mva. i norge. Eg har desverre ikkje eit nøyaktig og relevant tal til deg, for eg bestillte i lage med 3 andre, og hadde da heilt andre fraktvilkår.
 
Kittelsen skrev:
Ja da har jeg fått en hyggelig e-mail fra Hereford Casks.
Prisen for en Pin 4,5 us gal. var £63.
Da inkluderer det lakkert bryggeri navn på fat topp og plate med Bryggerin navn og cask nummer.
Bakdelen var at de ikke aksepterer kort eller sender ut av landet, så om vi ønsker det sendt til Norge må vi selv organisere transport.

Skal snakke med de om de kunne være interessert i å sette opp en PayPal konto for å gjøre det lettere for oss.
Dimensjonene som oppgis på en pin er H: 40cm, diameter:33cm.

Hey hey! Det der var ikkje så verst pris, men spørs da om totalen blir så lav etter frakt og mva. Sei ifra om du kjem noko nærmare ein totalpris.

Det var 4,5 imperial gallons du meinte ikkje sant? ein standard pin skal jo være 4,5 imp. gallons som er ca. 20,5 liter.
 
Hei!

Etter insp i denne tråden har jeg kjøpt meg pumpe (angram).  :skitbra:
Hva er dette? Den sitter på slangen inn på pumpa.
 

Vedlegg

  • Bilde019.jpg
    Bilde019.jpg
    438 KB · Sett: 166
bozo skrev:
Hei!

Etter insp i denne tråden har jeg kjøpt meg pumpe (angram).  :skitbra:
Hva er dette? Den sitter på slangen inn på pumpa.

Grattis  :ilike:! Det der kan sjå ut som ein "check valve", som brukast når fatet er plassert over pumpa for at ikkje øl skal renne ut pumpa med tyngtekraften. Den slipper ikkje øl igennom før man pumper og det blir vakum, så den fungerer altså omtrent som ein cask breather, men med veske/øl istaden for gass.

http://www.northernbrewer.com/shop/brewing/kegging/beer-engines/cask-supplies/check-valve.html
 
Tilbake
Topp