• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Helt ny/ubrukt March med HF-impeller selges

Iom at USPS gjorde noen artige ablegøyer så har jeg nå fått en hentelapp i posten på march-pumpa jeg trodde ble sendt tilbake til morebeer.

Hvis noen vil ha den selger jeg den + impelleren til 400 kr mindre enn det det ville kostet å bestille den selv. Altså prisen av impeller + pumpe + fortolling - 400. Frakt kan vi broderlig spleise på. Jeg bor under en stein i Nannestad.
 
Dette burde jeg jo hatt med i starten.

Det er 230V, altså H375, men med HF-impelleren som følger med som man må bytte om på så blir det såvidt jeg vet den samme som H315HF.

Pakka ligger fortsatt på posten, så jeg får ikke tatt bilde av pumpa.

Kommer på ca 2100 + frakt.
 
Hva er forskjellen på denne pumpa kontra 809 som Bryggselv selger?

EDIT: Never mind - fant ut. Samme pumpa.
 
Odland skrev:
Hva er forskjellen på denne pumpa kontra 809 som Bryggselv selger?

EDIT: Never mind - fant ut. Samme pumpa.

Tror bare impelleren er forskjellig. Tror ikke 809 er High Flow-utgaven.
 
Bernts skrev:
Jeg stiller meg pent i kø bak Kaa Rudjord,

Gitt at dette er 230V utgaven da.

Da fikk jeg et tilbud jeg ikke kan si nei til i Nærområdet, så jeg hopper pent ut av køen igjen.
 
Skjønner nå at det ikke var noe prisgunstig å handle fra USA på denne pumpa. Har lite lyst til å tape altfor mye penger iom at usps dret seg ut på min bekostning.
 
Miguel skrev:
Odland skrev:
Det er jo en knall pumpe. Har du kjøpt en annen march da du trodde denne ikke kom?

Jepp.

Og du fikk ikke penga tilbake/ny pumpe fra butikken når de feilleverte/ikke leverte? Greit å vite hvor man ikke skal handle neste gang...
 
AKA skrev:
Og du fikk ikke penga tilbake/ny pumpe fra butikken når de feilleverte/ikke leverte? Greit å vite hvor man ikke skal handle neste gang...

Pumpa ble jo levert, det tok bare litt lang tid :)
Jeg stopper ikke å handle hos MoreBeer i hvert fall.
 
glennrlie skrev:
AKA skrev:
Og du fikk ikke penga tilbake/ny pumpe fra butikken når de feilleverte/ikke leverte? Greit å vite hvor man ikke skal handle neste gang...

Pumpa ble jo levert, det tok bare litt lang tid :)
Jeg stopper ikke å handle hos MoreBeer i hvert fall.

Jeg skjønner at han fikk den til slutt, men på et tidspunkt må vel beskjeden fra MoreBeer ha vært at den ikke kommer fram til kunden. Da bør ny vare være standard, uten at det koster kunden noe..
 
Joda, men her var det vel også snakk om noen rhizomer som muligens sto på fraktseddelen og noe innførings-/utføringsproblemer relatert til dette også, så kan jo være flere årsaker til at dette gikk litt galt, ikke kun butikken.

Kunne vært interessant å vite historikken til denne forsendelsen. Hva skjedde egentlig Miguel? :)
 
AKA skrev:
Miguel skrev:
Odland skrev:
Det er jo en knall pumpe. Har du kjøpt en annen march da du trodde denne ikke kom?

Jepp.

Og du fikk ikke penga tilbake/ny pumpe fra butikken når de feilleverte/ikke leverte? Greit å vite hvor man ikke skal handle neste gang...

Dette er jo USPS sin feil, ikke MoreBeer sin. Morebeer sa de skulle refundere pengene for pumpa når den kom i retur til de, som det stod på trackinga hos usps at den skulle gjøre. Men USPS sendte den visst hjem til meg likevel.
 
Tilbake
Topp