Funderer på å investere i denne ovnen fra Tyskland da min nye kasseroll (Patina 36l) blir for tøff for min vanlige ovn, den klarte 22 liter utmerk, men får problemer med 30 liter vørt, så er det noen her som har erfaring med denne, isåfall er den verdt pengene?
Hvor kjøper du denne fra og til hvilken pris? Det finnes gode induksjonstopper på 3500W i Norge, som mange av oss har gode erfaringer med.
Selv koker jeg 50L med en Caso induksjonstopp fra Bryggselv
Hvor kjøper du denne fra og til hvilken pris? Det finnes gode induksjonstopper på 3500W i Norge, som mange av oss har gode erfaringer med.
Selv koker jeg 50L med en Caso induksjonstopp fra Bryggselv
Prisen er med tysk MVA på 19% - så pris du skal betala ved eksport (vi er ikkje med i EU) er 143 euro. Med frakt på 14.9 EUR så kjem den på 157,70 EUR = 1360 kroner. Så kjem norsk MVA og fortollingskostnader i tillegg.
Nå er det så at jeg bor i Sverige, bestilte den i går og den totale prisen ble 1800:- svenske kroner, medlemmer på et Svensk brygg forum lovpriser den, ville bare sjekke ut om noen i Norge hadde noen erfaring med denne.
Denne og diverse andre er vel såkalte OEM produkter som sikkert er laga av same fabrikk i Kina og så set importørar sitt eige namn på dei (og har litt forskjellar - men dei fleste har 10 styrke-steg, timer og mulighet for å velga temperatur basert på sensor under glasplata). Dei har same måla i bredde og dybde og stort sett også høgde. Litt variasjon kan det vera på dei - f.eks. plassering av vifter og eg har også sett at induksjonscoilen er bygd opp litt forskjellig.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.