Herms sensor

noen som har erfaring med hvor det er best å plassere temperatur sensoren i et herms oppsett? Jeg har tre alternativ, ut fra mesketanken, inn til mesketanken eller ut fra varmeveksleren? Eller er det andre plasser som er bedre for å måle rett temperatur? Jeg regner med at det er temperaturen i selve mesken som er det viktige...

erfaring er vel ikkje akkurat dette basert på så der får du støtta deg til andre men reint logisk vil eg tru at:

-ut fra mesketanken seier vel seg sjølv at det er kanskje ikkje det beste - det tar ei tid før du får vørteren gjennom mesken og om du kjører 80+ grader inn i mesken så går det litt tid før du får det ut igjen som 80 grader - det vert jo kjølt nedover i mesken.

-ut frå varmevekslar er vel forhåpentlegvis ikkje særleg forskjellig som inn i mesketanken - du har neppe SÅ voldsomt varmetap på vegen.

Sånn generelt: enzyma (som flyt i væska du sirkulerar) vil bli inaktivert om du kjører over den temperaturen dei verkar på. Til å halda temperatur i ein mesk så vil du vel normalt sett ha ein temperatur UT av herms som er lik den du skal halda i mesken.

Når du skal auka temperaturen i mesken er det vel også viktig at temperaturen i det som kjem ut frå HERMS ikkje er over temperaturen du er på veg opp til - om den er det vil du jo øydeleggja enzyma - dei flyt jo i væska du sirkulerar.

Eg ville konkludert med at du måler på utgangen frå herms - så ødelegg du ikkje enzyma .

Har fundert litt på akkurat det samme siden jeg også holder på å ordne herms, og kommet fram til ca det samme som katla sier, man kan jo også isolere slangen fra herms til mesken, så varmetapet blir helt minimalt

Tilbake
Topp