Hjelp til mini-trellis

1.jpg

Det ble faktisk overraskende støtt. Det er tjukk leire i bakken her så det måtte noen kraftige sleggetreff for å få de helt ned. Leira er forøvrig sånn passe gravd vekk der humlene står. Skal fjerne mer til høsten.
 
Sist redigert:
Frykten for velt over en bil som kjører på veien bak der er jo tilstede. Så jeg tenker jeg skal finne en stige og forankre litt. Neste år blir denne forankringen da også en kombinert forankring/klatretråd. Hvis det velter innover er det "greit", men ikke utover.

Forøvrig så er det lokal Flagstad humle, Nordbrau fra Plantasjen og Flagstadhumle. Jeg tror det er mer leire i flekken til venstre enn den store flekken, var litt lat da jeg bare skulle "teste" i fjor. Blir minigraver til høsten og kompostjord fra dynga som erstatter for leira.
 
Vis vedlegget 41036

Det ble faktisk overraskende støtt. Det er tjukk leire i bakken her så det måtte noen kraftige sleggetreff for å få de helt ned. Leira er forøvrig sånn passe gravd vekk der humlene står. Skal fjerne mer til høsten.
Tipper naboene lurer fælt på hva dette er for noe, og alltid én nabo som krever byggesøknad....
Ølbryggehobbyen når jo nye høyder med dette :)
 
Tilbake
Topp