Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2013

Fikk dessverre ikke billetter i år, men ser Odland nevner et lite vors på Apotekergården på fredagen, så da får jeg stikke ned der og hilse på likesinnede.
 
Forsamlingslokale...

Jeg bor like ved NØ og jeg skal være med på hjemmebryggerdagene..  Jeg har mulighet for å leie et forsamlingslokale fra fredag til søndag for en billig penge. Lokalet ligger i gangavstand fra NØ. Der er det nok av plass til alle. Det jeg lurer på er om det er interesse for å møtes der på fredagen og ev. etter festen på lørdag. . Jeg har også mulighet for å bestille ferske reker..  Det er i utganspunket ikke et overnattingslokale, men om noen skulle "sovne på sofaen" blir de ikke vekka og  kasta ut.

Det er ikke mulig å kjøpe øl der så vi må nok ha medbrakt ;-)

Er det noe interesse for dette?
 
Jeg kommer gjerne, hvis en fersking fra Larvik slipper inn.
Øl og litt reker høres godt ut!
Har bare et problem, sovner lett på sofaen :)
 
Klarte å græbbe til meg en billett til NØ, men mine kumpaner var ikke like heldige.

Noen som trenger en billett? Det følger med 2 rør WLP009 (alternativt 039/007).
 
RawRoffe skrev:
Klarte å græbbe til meg en billett til NØ, men mine kumpaner var ikke like heldige.

Noen som trenger en billett? Det følger med 2 rør WLP009 (alternativt 039/007).

Har sendt deg en PM.
 
For og opprettholde Hus-freden ser jeg at Hjemmebryggerdagene på Nøgne-ø ligger tynt an!!
Jeg får nytt kjøkken levert tidligere den uka, og snekker kunne hjelpe til den helga.
Så for og sikre  fremtidig velvilje av frua med hensyn til brygging , lufter jeg interessen for biletten min her på forumet!
Det følger med 2 rør WLP007 evt hvis tomt WLP039
Har vært i kontakt med Nøgne-ø, og evt endring av  bilett var ikke noe problem.
Hvis mulig vil jeg gjerne være med ned til Grimstad under ølsmakefesten Lørdag 9.3, men er selfølgelig ikke noe krav fra min side.
Noen interessert??
Send gjerne pm
 
Hei!

Jeg har en medbrygger som av  uforståelige grunner må prioritere barn og familie fremfor tur til Grimstad. Jeg har dermed en ekstra billett som jeg håper noen har bruk for. 
Et rør wlp 007 følger med.

Mvh

Atle
 
CRAP!!!! nestemann må få den!!! beklager..
kona blei sur nå... måtte avsløre en overraskelse :)



Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp