Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2015

Påmeldingen gikk meg helt hus forbi. Er det noen som er påmeldt, men som ikke kan benytte billetten så er jeg veldig interessert i å kjøpe den billetten.
 
Påmeldingen gikk meg helt hus forbi. Er det noen som er påmeldt, men som ikke kan benytte billetten så er jeg veldig interessert i å kjøpe den billetten.
Vi la ut noen nye billetter i dag. Det blir uansett trangt, men vi har hjerterom. 7 billetter igjen når dette skrives.
 
Fikk en telefon fra en kamerat i dag som plutselig hadde oppdaget at det var 11 plasser ledig, så nå er jeg påmeldt. :)
 
Noen som skal kjøre fra Oslo, og som har plass til et par halvfeite halvgamle surrehuer? Evt som har plass til å ta med vørteren hjem men ikke til surrehuene?
 
Øl på fredag? Medbragt hjemmebrygg-smake-utveksling lizzom? Høres fett ut.

Tenkte selv å ta den helt ut, fra fredag til søndag.
 
Sees på Apotekergaarden på fredag. Jeg går ut fra at deltakerne er mulig å kjenne igjen?
Noen planer for lørdagen eller...??
 
Sees på Apotekergaarden på fredag. Jeg går ut fra at deltakerne er mulig å kjenne igjen?
Noen planer for lørdagen eller...??
Ta det store runde border innerst i lokalet, så blir det så bra atte. To halvfeite halvgamle lader opp sytinga i bilen nedover og er klare til å dele på elendigheta i 23 tida
 
Tilbake
Topp