Jeg selv ble inspirert til å snekre nå! Nå blir det litt mere areal frigjort av det dyyyyrebare bergrensede arealet som er tilgjengelig i garasjen!
Takk for at du delte denne enkle, men geniale løsningen!
Vi skal selv prøve å lage noen kasser til Nøgne Ø-flaskene våre, og har tatt utgangspunkt i designet ditt her, med noen endringer. Håper den blir sterk nok... Jeg kommer med en oppdatering når vi har fått bygd den første kassen.
Rimelige materialer:
18x120mm gran underpanel, 8,64 kr pr meter - 0,75 meter per kasse
11x36mm gran lekter, 3,04 kr pr meter - 6,4 meter per kasse
26 kroner pluss svinn per kasse.
Skal sette sammen med stiftepistol, så ikke store utgiftene der.
Vi skal selv prøve å lage noen kasser til Nøgne Ø-flaskene våre, og har tatt utgangspunkt i designet ditt her, med noen endringer. Håper den blir sterk nok... Jeg kommer med en oppdatering når vi har fått bygd den første kassen.
Har lagd en så langt, bare for å teste om målene mine stemte, og hvordan den ble seende ut. Forskjøv hjørnelistene ca. 1 cm. opp som foreslått, så får vi se etterhvert om vi klarer å lage dem nøyaktig nok slik at de passer sammen ved stabling.
Mulig vi trekker kraftig fiskesnøre eller ståltråd mellom flaskene i høyden til den midterste vannrette lista, slik at flaskene bilr noe mer stabile om kassen ikke er full.
Vi festet den ved hjelp av spikerpistol, og det funket overraskende greit. Vi kommer nok til å bruke lim i tillegg, og kramper i stedet for dykkert, på de neste kassene. Uansett - foreløpig fornøyde, den virker solid nok og er veldig kompakt
<edit>
Og, jada, flaskene stikker litt opp over toppen, men det er planlagt slik. Siden bunnen hviler oppå den nederste vannrette lista så det er god plass under den neste kassen likevel.
</edit>
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.