1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Hjemmelaget øl-kasse

En tråd i 'Bilder, video og øvrige media' startet av phrode, 31 Mai 2011.

1. Torbjørn Aasen

Torbjørn Aasen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Heisan her var det mange fine kasser.
    Jeg spikka meg ei kasse som jeg ga bort på fredag.
    Ta imot forslag til forberinger med takk:)

Vedlagte filer:

2. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Helt fantastisk kasse! Stor imponert.

Torbjørn Aasen liker dette.
  3. Ølbjørn

Ølbjørn
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

For perioder med lite tid til snekring eller lite lyst til å betale for masse for BryggSelv sine 0,5-kasser:

Er det noen som vet hva man søker på for å finne billige varianter på utenlandske sider? Og da selvfølgelig på steder a la dealextreme.com og aliexpress.com hvor frakt er gratis.

4. Ølbjørn

Ølbjørn
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ingen som vet?

5. Oberstbräu

Oberstbräu
    Expand Collapse
    Fylkesstyre

Frakt på så store ting fra Kina blir nok uforholdsmessig dyrt. Hvis du ikke kjøper 1 kubikkmeter og sender sjøveien da.

6. Ølbjørn

Ølbjørn
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er vel derfor de ikke selger slikt på fri frakt-nettsidene, ja...

7. Chiefen

Chiefen
    Expand Collapse
    Registrert bruker

IMG_20170516_215026.jpg IMG_20170516_215100.jpg Har en svoger som er intresert i sånne metallklumper av noen motorer som de har over there. Så fikk det for meg att jeg måtte lage en øl kasse til han, V8 må vite. Nå har han ikke Amerikansk bil, er bare motoren som er der fra, det er en DeTomasso Pantera. Men den har etter som jeg har forstått en smalblock... eller er det det når det er 351 Cui? Jaja, han får en smal block av meg enten han liker det eller ikke (passer bare til bjørnunger og bokser. Hadde tenkt å lage en big block og samt en V12 testarossa (altså ferrari med røde topper) men matrialelen tok slutt, så det får bli i helga...

Ølbjørn, Kippersund, Miguel og 9 andre liker dette.

Del denne siden